هتل سنتارا واترگیت بانکوک

به گزارش دور زمین، هتل سنتارا واترگیت بانکوک به اندازه یک پیاده‌روی 5 دقیقه‌ای از مرکز خرید پوشاک پلاتینوم و 7 دقیقه از مرکز خرید سنترال ورلد فاصله دارد. مرکز خرید MBK هم با یک سواری 10 دقیقه‌ای در دسترس است. با تاکسی شما در مدت 30 دقیقه به فرودگاه سووارنابومی می‌رسید. اتاق‌های دارای تهویه مطبوع هتل سنتارا واترگیت بانکوک، امکاناتی مانند تلویزیون صفحه‌تخت با شبکه‌های ماهواره‌ای، گاوصندوق، کتری برقی و مینی‌بار دارند. دوش، سشوار و مواد شوینده رایگان هم در سرویس‌های بهداشتی موجودند. در بعضی اتاقها حوله و دستگاه پخش دی‌وی‌دی هم وجود دارد. امکانات برگزاری جلسات ملاقات، مرکز بدنسازی، خدمات اتاق و تبدیل ارز هم در این هتل به مسافران تور تایلند ارائه می‌شوند. منطقه Pathumwan انتخابی عالی برای مسافرانی است که می‌خواهند در تور بانکوک لباس خریداری کنند.

هتل سنتارا واترگیت بانکوک

هتل سنتارا واترگیت بانکوک امکاناتی مانند یک اسپا با خدمات کامل، یک اتاق بخار و یک مرکز بدنسازی را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. 2 رستوران در هتل وجود دارد و شما می‌توانید از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های دو کافه هتل لذت ببرید. مرکز کامپیوتر در هتل سنتارا واترگیت بانکوک وجود دارد و وای‌فای در فضاهای عمومی هتل به رایگان در دسترس مهمان قرار دارد. فضای برگزاری رویدادها در این هتل 180 متر مربع مساحت دارد و شامل اتاق‌های ملاقات می‌شود. تراس روی پشت بام، راهنمایی برای خرید بلیت و تور و کارکنان چند زبانه از دیگر ویژگی‌های این هتل 4 ستاره بانکوک هستند. شاتل مخصوص فرودگاه به صورت 24 ساعته با پرداخت مبلغ مشخصی در دسترس است. پارکینگ هتل رایگان است. اجازه سیگار کشیدن در بخش‌هایی از هتل سنتارا واترگیت بانکوک وجود دارد. این هتل در سال 2011 ساخته شده است و 21 طبقه دارد.

هتل سنتارا واترگیت بانکوک 281 اتاق با تهویه مطبوع دارد. این اتاق‌ها همچنین مینی‌بار و گاوصندق‌هایی با گنجایش یک لپ‌تاپ دارند. تلویزیون‌های صفحه‌تخت، شبکه‌های ماهواره‌ای را نمایش می‌دهند. سرویس‌های بهداشتی، دوش، حوله، دمپایی و مواد شوینده دارند. در اتاق‌ها هم مسافران تور تایلند به اینترنت بی‌سیم دسترسی دارند. امکانات تجاری اتاق‌های هتل سنتارا واترگیت بانکوک شامل میز و تلفن هستند. به علاوه در اتاق‌ها بطری‌های آب و سشوار هم در اختیار مسافران تور بانکوک قرار داده شده‌اند. نظافت به صورت روزانه ارائه می‌شود و مهمانان می‌توانند در صورت نیاز درخواست میز اتو و اتو را هم بکنند.

رستوران کافه 9، تخصصش در غذاهای بین‌المللی است و صبحانه، ناهار و شام به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. رستوران Chili Hip تخصصش در غذاهای تایلندی است و در زمان شام باز است. کافه WALK در پشت بام هتل قرار دارد و غذاهای ترکیبی آسیایی را تنها به صورت وعده‌های سبک به مهمانان ارائه می‌دهد. اگر آب و هوا مناسب باشد مهمانان می‌توانند در فضای باز از غذایشان لذت ببرند. اسپای هتل سنتارا واترگیت بانکوک 5 اتاق درمانی دارد و اتاق‌های مخصوص زوج‌ها دارد. خدمات این اسپا به مسافران تور بانکوک، شامل ماساژ تایلندی و ماسک‌های صورت و بدن و درمان‌هایی مانند رایحه‌درمانی می‌شوند. این اسپا به یک اتاق بخار هم مجهز است.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4067

به "هتل سنتارا واترگیت بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنتارا واترگیت بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید