برنامه سفر دو روزه برای بانکوک

به گزارش دور زمین، بانکوک دیدنی زیاد دارد. از بازارهای بزرگ و تمام‌نشدنی تا معبدهای عجیب و غریب، همه چیز در این شهر رنگارنگ وجود دارد. اگر در تور تایلند تنها دو روز در بانکوک بودید نگران نباشید، در این زمان کوتاه هم می‌توانید کارهای زیادی انجام دهید. در ادامه یک برنامه پر هیجان برای دو روز در بانکوک را به شما معرفی می‌کنیم.

برنامه سفر دو روزه برای بانکوک

روز اول در بانکوک

روز اول خود در بانکوک را به سفر به بالا و پایین رودخانه Chao Phraya اختصاص دهید. این رودخانه در سمت غربی شهر جریان دارد. قایق‌های مسافربری رودخانه در تمام جاذبه‌های مهم توقف می‌کنند و تجربه‌ای مفرح و پر هیجان را برایتان به ارمغان می‌آورند. در طول رودخانه می‌توانید مهمترین مراکز فرهنگی بانکوک شامل معبد Wat Phra Kaew، کاخ بزرگ و معبد Wat Pho را ببینید. بعد از دیدن مهم‌ترین جاذبه‌های بانکوک، تجدید قوا کرده و به سمت محله چینی های بانکوک بروید. اگر خیلی دیر نشده باشد می‌توانید قبل از شام یک خرید کوتاه انجام دهید. اگر غروب شده بود، به جای محله چینی‌ها، مستقیم به سمت بازار شبانه Patpong بروید. Patpong بازاری سنتی نیست و بیشتر توریستی شده است، اما گشت و گذار در آن تجربه‌ای سرگرم‌کننده در تور تایلند برایتان خواهد بود. برای شام به یکی از رستوران‌های سطح بالای بانکوک رفته و غذاهای سنتی تایلند را در محلی لوکس و مدرن مزه کنید.

روز دوم در بانکوک

روز دوم خود در تور تایلند در بانکوک را به یکی از وقت‌گذرانی‌های محبوب این شهر یعنی خرید کردن اختصاص خواهید داد. اگر آخر هفته بود، سری به بازار Chatuchak بزنید. در این بازار می‌توانید کلی سوغات برای برگشت از سفر خریداری کنید و چیزهایی را ببینید که هیچ وقت انتظار دیدنشان را در یک بازار نخواهید داشت. در روزهای میانی هفته، گزینه‌های بی‌شمار زیادی در مجتمع‌ها و مال‌های بزرگ بانکوک خواهید داشت. هر موقع از خرید خسته شدید (یا بهتر است بگوییم هر موقع که توانستید دل بکنید)، یک استراحت به خودتان داده و از یکی از خاص‌ترین و معروف‌ترین جاذبه‌های تایلند یعنی ماساژ تایلندی لذت ببرید. در همه جای شهر می‌توانید مراکز ماساژ را پیدا کنید. برای شام به سراغ غذاهای خیابانی عالی، خوش‌مزه و تازه‌ی بانکوک بروید. همه جای شهر می‌توانید غذاهای خیابانی خوب پیدا کنید. چند تا از این خیابان‌ها از بقیه مشهورترند؛ می‌توانید با آن‌ها شروع کنید.

چند نکته در مورد سفر به بانکوک

اگر در تور تایلند خود، تنها چند روز فرصت دارید بانکوک را ببینید، سعی کنید در منطقه‌ای هتل بگیرید که به جاذبه‌های فرهنگی و محل‌های خوب برای خوردن یک وعده غذایی نزدیک باشد. هتل‌های نزدیک رودخانه به شما اجازه می‌دهند به راحتی از معابد مشهور این شهر دیدن کنید. از سیستم حمل و نقل عمومی بانکوک حداکثر بهره را ببرید. شاید عجیب به نظر آید اما معمولا استفاده از تاکسی سریع‌ترین راه برای گشتن شهر نیست. ترافیک می‌تواند وحشتناک باشد و وقتی زمان محدودی در اختیار دارید می‌تواند کل برنامه‌هایتان را خراب کند.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3602

به "برنامه سفر دو روزه برای بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر دو روزه برای بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید