سفر یک روز در بانکوک

به گزارش دور زمین، بانکوک یکی از پرگردشگرترین شهرهای کشور تایلند است و در سال 2016 توانسته مقام پرگردشگرترین شهر جهان را بدست بیاورد. در این مقاله برای شما یک برنامه سفر 1 روزه گردآوری کردیم.

سفر یک روز در بانکوک

معبد وات ساکت (Wat Saket)

تور تایلند خود را در شهر بانکوک می‌توانید با بازدید معبد وات ساکت آغاز نمایید. این معبد طلایی رنگ روی تپه‌ای قرار دارد که برای رسیدن به آن لازم است 300 پله را طی کنید.

موزه ملی بانکوک

بعد از بازدید از معبد، می‌توانید به سراغ موزه ملی تایلند بروید. فاصله این موزه از معبد کمتر از 3 کیلومتر است. می توانید از مسیر phra sumen با تاکسی و در ترافیک معمول، 9 دقیقه‌ای به این موزه برسید. یا از اتوبوس‌های نزدیک به معبد استفاده کنید و بعد از 15 دقیقه به این موزه برسید. در این موزه می‌توانید تاریخ شهر تایلند را نظاره کنید. اگر به تاریخ علاقه‌مند دارید در تور بانکوک به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این موزه را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

کاخ پادشاهی بانکوک (The Grand Palace)

کاخ پادشاهی بانکوک در سال 1782 ساخته شده و اکنون این مجموعه با یک موزه پذیرای گردشگران است. برای بازدید از این کاخ، می‌توانید با حدود 15 دقیقه پیاده‌روی از موزه ملی به اینجا برسید.

بازار امولت (Amulet Market)

بازار امولت در فاصله کوتاهی از کاخ پادشاهی قرار دارد و پیاده می‌توانید این مسیر را در کمتر از 10 دقیقه طی کنید. احتمالا گشت و گذار در این بازار زمان زیادی از شما خواهد گرفت. اگر برنامه سفر خود را از صبح زود آغاز کرده باشید، بهتر است در یکی از رستوران‌های موجود در این بازار ناهار میل کنید. بازار امولت در فاصله کوتاهی از کاخ پادشاهی قرار دارد و پیاده می‌توانید این مسیر را در کمتر از 10 دقیقه طی کنید. احتمالا گشت و گذار در این بازار زمان زیادی از شما خواهد گرفت. اگر برنامه سفر خود را از صبح زود آغاز کرده باشید، بهتر است در یکی از رستوران‌های موجود در این بازار ناهار میل کنید و سپس گشت و گذار خود را ادامه دهید.

معبد وات آرون (Wat Arun)

از بازار امولت می‌توانید با 22 دقیقه پیاده‌روی یا 11 دقیقه با تاکسی، به معبد وات آرون برسید. وات آرون یکی از معروف‌ترین معبد‌های بانکوک است. در این شهر بیش از 400 وات یا معبد وجود دارد. وات آرون بخشی از مجموعه پیروزی است که قدمت آن به جنگ باستانی بین سیام سابق و برمه بر می‌گردد. معبد وات آرون، در غرب رودخانه «شائو فرایا» قرار دارد. پس از سقوط آیوتایا به دست برمه‌ای‌ها، چیزی جز سنگ و خاکستر باقی نخواهد ماند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3939

به "سفر یک روز در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر یک روز در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید