سفر یک روزه به پوکت

به گزارش دور زمین، پوکت با سواحل شنی و زیبای آفتابی به همراه برآمدگی‌های سنگی و پرتگاه‌های عظیم آهکی برای صخره‌نوردی، جنگل‌های سرسبز پر از نارگیل برای ماجراجویی از بهترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود.

سفر یک روزه به پوکت

بازدید از بودای بزرگ در تور پوکت

اولین روز تور پوکت خود را در اول صبح آغاز کرده و برای تماشای مناظری زیبا به سمت بودای بزرگ حرکت نمایید. در سمت شرق این تندیس خلیج چالونگ (Chalong Bay)، شهر پوکت و دماغه‌ی پانوا (Panwa) و همچنین در طرف غرب آن، امتداد زیبای سواحل کارون (Karon) و کاتا (Kata) قرار دارند. خود مجسمه هم با 45 متر ارتفاع ارزش بازدید بالایی دارد. در تور پوکت برای هر سلیقه‌ای جاذبه ای وجود دارد.

بازدید از ساحل کاتا در تور پوکت

ساحل کاتا یکی از مناطق دیدنی و تفریحی در پوکت است که از دو ساحل بزرگ و کوچک تشکیل شده که با دماغه‌ای کوچک از هم جدا شده‌اند. این ساحل معمولا شلوغ اما بسیار زیبا است. آفتاب درخشان و ماسه‌های سفید همراه با دریای آرام و تمیز، جلوه بیشتری به این ساحل زیبا داده‌اند. انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امکانات مختلف ورزش‌های آبی در این مکان وجود دارد.

تفریح پارک آبی جنگلی اسپلش در تور پوکت

وقتی در تور تایلند این پارک را در بین پارک‌های دیگر کشور تایلند، انتخاب کردید در نمای اول شبیه به پارک جنگلی بسیار زیبایی است. این پارک آبی یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های پوکت است که می‌توانید 2 یا 3 ساعت را در این پارک بگذرانید. پارک آبی جنگلی اسپلش 6 استخر بزرگ برای بزرگسالان و یک استخر برای کودکان دارد. رودخانه‌ای به طول 335 متر نیز در این مجموعه وجود دارد. استخر آب گرم جوشان معدنی، 3 رستوران و کافی شاپ از دیگر امکانات این مجموعه می‌باشند.

بازدید از جزیره‌ فانگ انگا در تور پوکت

جزیره‌ی فانگ انگا که بیشتر به عنوان جزیره‌ی جیمز باند شناخته می‌شود (به دلیل حضور یافتن در یکی از فیلم‌های این سری)، مقصد خوبی برای سفری ماجراجویانه است. جاذبه‌‌های اصلی این جزیره، ساختارهای سنگ آهکی سربرافراشته از دریا هستند. این جزیره همچنین میزبان دهکده‌ی ماهیگیری چوب پا شکل Koh Panyee می‌باشد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3953

به "سفر یک روزه به پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر یک روزه به پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید