اطلاعات سفر دریایی با کشتی کروز MSC

به گزارش دور زمین، مسافرین تورهای کشتی کروز بهتر است که قبل از فرا رسیدن زمان اجرای تور کشتی کروز خود، اطلاعاتی را در مورد قوانین و مقررات داخل کشتی، مانند نحوه سوار و پیاده شدن به کشتی کروز و همچنین قوانین حاکم بر فضاهای داخل کشتی کروز، کسب نمایند. به همین خاطر در این مقاله سعی شده است تا بعضی از قوانین کشتی کروز  MSC را مرور کنیم.

اطلاعات سفر دریایی با کشتی کروز MSC

Port & luggage drop off

  1. مسافرین می بایست پس از ورود به بندر نسبت به تحویل چمدان با برچسب شماره کابین، اسم کشتی کروز و سایر اطلاعات  به مسئولین مربوطه اقدام نمایند و اطمینان حاصل نمایند که مواد غذایی تازه، بطری نوشیدنی و وسائل برقی مانند اتو، اشیاء بُرنده و غیره که ممکن است امنیت مسافرین  وکشتی را به خطر بی اندازد همراه نداشته باشند.
  2. تحویل چمدانها به کابین ممکن است بین 2 الی 4 ساعت بعد از سوار شدن به کشتی کروز طول بکشد لذا در صورت نیاز به وسائل شخصی مهم مانند دارو و لوازم مربوط به کودک و اشیاء قیمتی نسبت به قرار دادن آنها در کیف دستی اقدام نمایید.

Check-in

  1. دریافت فرم تائید سلامت و پر نمودن آن و ارائه آن به همراه واچر کشتی کروز و پاسپورتها با حضور همه مسافرین کابین
  2. دریافت رسید پاسپورت و ارائه آن در روز پیش از پایان تور کشتی کروز جهت دریافت مجدد پاسپورت
  3. دریافت کارت شناسایی کشتی کروز که به منزله کارت شناسیایی یا پاسپورت و همچنین کارت اعتباری مسافرین جهت پرداخت کلیه هزینه های اضافی (نوشیدنی ها، خرید از فروشگاههای داخل کشتی، خرید گشتهای بنادر و پرداخت سرویس روزانه) در طول مدت اقامت در کشتی کروز خواهد بود.
  4. برای فعال نمودن کارت کشتی کروز نسبت به پرداخت بیعانه 150 یورویی به ازای هر نفر بابت حساب انفرادی و یا 250 یورویی بابت حساب خانوادگی بر اساس زمان و محل تعیین شده در مجله روزانه Daily Program اقدام فرمایید.

ON BOARD

  1. مسافرین  لازم است که پس از ورود به کشتی و برداشتن جلیقه های نجات از داخل کابین بین ساعت اعلام شده، به همراه کلیه افراد کابین به ایستگاه ذکر شده در روی کارت کشتی کروز مراجعه فرمایند.
  2. مسافرین می توانند برای اطلاع از کلیه وقایع کشتی در ساعتهای مختلف، محل رستوران و بارهای کشتی و ساعت سرو غذا و نوشیدنی، وضعیت آب و هوا و غیره به مجله روزانه Daily Program که در داخل کلیه کابینها به صورت روزانه قرار می گیرد مراجعه نمایند.
  3. جهت تهیه گشتهای بنادر مسافرین می توانند از طریق تلویزیون داخل کابین، دستگاههای توتم Totem و یا کانتر فروش گشت Tour Desk  اقدام نمایند.
  4. وعده های غذایی صبحانه، نهار، شام و میان وعده ها در رستوران طبق برنامه مجله روزانه سرو می گردد همچنین مسافرین می توانند جهت پذیرایی شام به رستوران ، براساس نام رستوران و ساعت پذیرایی درج شده روی کارت کشتی کروز مراجعه نمایند. شایان ذکر است مسافرین موظفند جهت حضور در رستورانهای فوق با لباس رسمی مراجعه نمایند و از پوشیدن لباسهای اسپرت، لباس شنا، صندل و ... جداً خودداری نمایند، حضور میهمانان در زمان درج شده روی کارت کروز الزامی می باشد زیرا کلیه دربهای رستوران اصلی کشتی کروز 15 دقیقه پس از زمان تعیین شده بسته خواهد شد.
  5. برنامه های آمفی تئاتر هر شب در دو ساعت 19:30 و 21:00 در طبقه 6 و 7 درسالن آمفی تئاتر اجرا می شود.
  6. برنامه های تفریحی کشتی از ساعت 9 صبح الی 2 بامداد روزِ بعد بر اساس محل و ساعت تعیین شده در مجله روزانه که هیچ گونه هزینه یی برای آن قید نگردیده است رایگان می باشد و سایر برنامه ها مانند سینمای چهار بعدی، مسابقه های بینگو، شبیه ساز فرمول یک و سایر موارد مشابه دارای هزینه به ازای هر نفر می باشند که در صورت استفاده از هزینه از کارت کشتی کروز کسر می کردد.
  7. والدین محترم میتوانند در صورت تمایل جهت کودکان خود نسبت به ثبت نام آنها در کلاب کودکان که شامل برنامه های مخصوص روزانه برای گروه سنی 3 الی 17 سال می باشد به صورت رایگان اقدام فرمایند.
  8. خواشمند است در صورت تمایل به استفاد از امکانات خاص کشتی مانند کازینو، اسپا، دوره های ورزشی خاص با مربی خصوصی و یا سایر موارد مشابه حتما بروشورهای مربوطه، که به زبان انگلیسی در کشتی کروز در دسترس شماست را مطالعه نموده و سپس در برنامه ها شرکت فرمایید.
  9. در صورت بروز دریازدگی کلیه مسافرین می توانند روزانه یک قرص ضد دریازدگی بدون پرداخت هزینه از پذیرش دریافت نمایند.
  10. در صورت بروز سایر بیماریها و مراجعه به پزشک ممکن است مسافر برای مدت زمان معیین موظف به اقامت در کابین خود گردیده و از حضور در اماکن عمومی منع شود (قرنطینه).
  11. نکته بسیار بسیار مهم مربوط به افراد سیگاری در کشتی کروز : کلیه کابینهای کشتی کروز غیر سیگاری می باشد و مسافرین سیگاری موظفند تنها در اماکن تعیین شده در کشتی کروز که با گذاردن زیر سیگاری مشخص شده است اقدام به کشیدن سیگار نمایند. توجه فرمایید که ! پرتاب ته سیگار به داخل آب حتی از بالکن کابین که توسط دوربینهای مداربسته کنترل می گردد شامل جریمه نقدی 250 یورویی میباشد، که درصورتحساب شما لحاظ خواهد شد.
  12. مسافرینی که مایلند در بندر لاگولتا تونس (و بنادر با قوانین مشابه ) از کشتی خارج شوند موظفند شب قبل نسبت به دریافت پاسپورت از پذیرش و پرکردن فرمهای مربوط به ویزای تونس که  در کلیه کابینها قرار دارد اقدام نموده و پس از بازگشت به کشتی پاسپورت را به پذیرش استرداد نمایند در غیر این صورت به علت عدم ثبت مهر ورود مجدد به اتحادیه اروپا در روز پایانی مسافر جریمه گردیده و روند خروج از کشتی با مشکل مواجه میشود.

Check-OUT

  1. مسافرین می بایست شب قبل از اتمام تور کشتی کروز نسبت به تسویه حساب هزینه ها و دریافت پاسپورتها با ارائه رسید از محل معیین شده در مجله روزانه اقدام فرمایند
  2. مسافرن موظفند شب قبل از اتمام کروز پس از دریافت برچسب اطلاعات چمدان از مسئول نظافت کابین و الصاق آن به چمدانها نسبت به قرار دادن آنها پیش از ساعت 1 بامداد خارج از درب ورودی کابین اقدام نمایند.
  3. کلیه مسافرین می بایست کابین را راس ساعت 7:30 بامداد تخلیه نموده و پیش از ساعت 8 صبح چمدانهای خود را از ترمینال اصلی بندر تحویل بگیرند، شایان ذکر است پس از ساعت 8 چمدانهای مذکور به قسمت چمدانهای جمع آوری نشده در محل دیگری عودت داده میشود.
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2801

به "اطلاعات سفر دریایی با کشتی کروز MSC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات سفر دریایی با کشتی کروز MSC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید