سری A، شکست غیرمنتظره یوونتوس مقابل شاگردان اینزاگی، لاتزیو برابر اودینزه پیروز شد

به گزارش دور زمین، بانوی پیر در خانه خود مقابل بنونتو بازنده شد تا اختلاف 10 امتیازی این تیم با تیم صدرنشین اینتر حفظ گردد.

سری A، شکست غیرمنتظره یوونتوس مقابل شاگردان اینزاگی، لاتزیو برابر اودینزه پیروز شد

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست وهشتم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با سه ملاقات همزمان ادامه یافت که یوونتوس در خانه خود با نتیجه یک بر صفر مقابل بنونتو باخت.

آدولفو گایچ در دقیقه 69 مسابقه گلزنی کرد تا شاگردان فیلیپو اینزاگی با رقم زدن چهارمین شکست فصل بانوی پیر، در صندلی شانزدهم جدول سری A باقی بمانند. یوونتوس هم با 55 امتیاز، در رده سوم جدول مسابقات قرار گرفته و اختلافی 10 امتیازی با اینترِ صدرنشین دارد.

سامپدوریا هم با تنها گل آنتونیو کاندروا در دقیقه 25 از سد تورینو گذشت. شاگردان کلودیو رانیری به رتبه دهم جدول سری A صعود کردند و تورینو در رده هفدهم جدول رقابت ها حضور دارد.

اودینزه با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان خود لاتزیو باخت. آدام ماروشیچ در دقیقه 37 دروازه اودینزه را گشود تا لاتزیو با 49 امتیاز، در رده هفتم جدول سری A باقی بماند.

در سایر ملاقاتهای هفته بیست هشتم مسابقات، فیورنتینا از ساعت 20:30 به مصاف میلان می رود و رُم از ساعت 23:15، میزبان ناپولی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4214

به "سری A، شکست غیرمنتظره یوونتوس مقابل شاگردان اینزاگی، لاتزیو برابر اودینزه پیروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A، شکست غیرمنتظره یوونتوس مقابل شاگردان اینزاگی، لاتزیو برابر اودینزه پیروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید