گتوسو: به خاطر 2 تار ریش کتک خوردم

به گزارش دور زمین، تهران- خبرنگاران- گنارو گتوسو سرمربی بحران زده آ.ث میلان معتقد است بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال با گذشته تفاوت زیادی نموده اند و مثل گذشته نیست که به خاطر 2 تار ریش روی سینک روشویی باشگاه، پس گردنی بخوری.

گتوسو: به خاطر 2 تار ریش کتک خوردم

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) روز چهارشنبه نوشت: گتوسو در یکی از پیروز ترین دوره های تاریخ میلان از اعضای کلیدی این تیم بود و به همراه آنها 2 اسکودتو را فتح کرد و در فاصله سال های 1999 تا 2012 نیز چندین بار پیروز به بالا بردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شد.

گتوسو در این مصاحبه گفت: مهم ترین و برجسته ترین ویژگی میلان، احترام همیشگی به قوانین بوده است. گالیانی و برلوسکونی تنها در چند موقعیت و مشکل مجبور شدند ورود کردند. بازیکنان آن موقع ذهنیت و پیشینه ای فوق العاده داشتند علاوه بر این، تاریخ باشگاه محترم بود اما حالا شرایط سخت شده است.

وی ادامه داد: ذهنیت و تفکر بازیکنان تغییر نموده است. زمانی که از میلان رفتم می دانستم چیزی عوض شده است، برای صحبت کردن با زبانی که سال های سال به شنیدن آن عادت داشتم، تقلا می کردم؛ زمانی که برای اولین بار در میلانلو (زمین تمرین باشگاه میلان) ریش هایم را اصلاح کردم، 2 تار ریشم روی سینک جا ماند، بلافاصله 2 تا پس گردنی از کاستاکورتا خوردم و دقیقا همانجا متوجه شدم ذهنیت باشگاه چگونه است.

ستاره 41 ساله اسبق آ. ث میلان که به مدت یک فصل و نیم روی نیمکت این تیم در کسوت سرمربی نشسته است در پاسخ به پرسشی در خصوص احساسش در خصوص مربیگری در میلان، تاکید نمود: امروز شرایط و ذهنیت عوض شده و برای رسیدن به ذهنیتی که پیش تر در باشگاه بوده به زمان احتیاج دارید اما نباید فراموش کنیم که روزگار عوض شده است. مربی باید گروهی از بازیکنان جوان را پیدا کند که می خواهند خودشان را برای تیم قربانی نمایند، پیشرفت نمایند و کارهای زیادی انجام دهند؛ در دنیای امروز باید مراقب حرف هایی که به آنها میزنی باشی چرا که ممکن است با هر حرفی غر بزنند و آغاز به بهانه جویی نمایند.

ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1788

به "گتوسو: به خاطر 2 تار ریش کتک خوردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: به خاطر 2 تار ریش کتک خوردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید