افشای پیشنهاد 800 میلیاردی قهرمان اروپا به طارمی ، سرمربی پورتو تهدید کرد

به گزارش دور زمین، طرفداران باشگاه پورتو از پیشنهاد تازه مهدی طارمی خبر دادند.

افشای پیشنهاد 800 میلیاردی قهرمان اروپا به طارمی ، سرمربی پورتو تهدید کرد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران سومین سال حضورش در تیم پورتو پرتغال را سپری می نماید. این مهاجم هرچند در دو بازی اخیر در لیگ پرتغال برای پورتو گلزنی ننموده است اما همچنان مهره کلیدی این تیم محسوب می گردد و سرمربی و طرفداران پورتو روی او برای تکرار قهرمانی فصل گذشته حساب زیادی باز نموده اند.

این در حالی است که گفته می گردد طارمی همچنان مدنظر باشگاه های اروپایی دیگر واقع شده است. فنرباغچه ترکیه و آث میلان ایتالیا دو باشگاهی بودند که در ماه های اخیر بارها خبر علاقه آنها به مهاجم ایران رسانه ای شد اما انتقال طارمی نهایی نشد.

این مهاجم قبل از آغاز اردوهای پیش فصل تیم پورتو تمایلش برای جدایی از این تیم و انتقال به یک باشگاه بزرگ تر را پنهان نکرد و به مدیران باشگاه توصیه کرد الان برترین زمان برای فروش یک مهاجم 30 ساله و کسب عایدی از این طریق است.

هرچند که این توصیه هم راه به جایی نبرد چرا که پورتو چند بازیکن کلیدی دیگر خود را در جابجایی زمستانی و تابستانی از دست داده بود و با جدایی طارمی، قدرت هجومی این تیم دچار افت می شد.

در میانه همه این اتفاقات، روز گذشته یک صفحه توییتری که اخبار باشگاه پورتو را پوشش می دهد، در خبری اختصاصی مدعی شد باشگاه چلسی پیشنهادی 25 میلیون یورویی برای جذب طارمی به پورتو پیشنهاد داده است.

مهاجم ایران و باشگاه پورتو هر دو راضی به این انتقال هستند اما به نوشته این رسانه غیر رسمی، سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو تهدید نموده است در صورت جدایی یک بازیکن کلیدی دیگر از این تیم، استعفا می نماید.

رسانه های رسمی و روزنامه های پرتغال هم روز گذشته در پی صحت این خبر بودند تا صحت پیشنهاد باشگاه چلسی به مهاجم پورتو را پیگیری نمایند؛ باشگاهی که طارمی در لیگ قهرمانان دو فصل پیش اروپا پیروز شد با یک ضربه قیچی برگردان و زیبا، دروازه اش را باز کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5832

به "افشای پیشنهاد 800 میلیاردی قهرمان اروپا به طارمی ، سرمربی پورتو تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای پیشنهاد 800 میلیاردی قهرمان اروپا به طارمی ، سرمربی پورتو تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید