ساختمان MahaNakhon در تایلند

به گزارش دور زمین، یکی از جاذبه‌های جالب و دیدنی تور تایلند ساختمان MahaNakhon می‌باشد. یکی از ویژگی‌های بارز این جاذبه طراحی عجیب آن است، که گویی تکه‌هایی از ان جدا شده است.

ساختمان MahaNakhon در تایلند

ساختمان MahaNakhon آخرین آسمان‌خراش رونمایی شده در تایلند است که در مرکز تجاری شهر بانکوک ساخته شده و در 29 آگوست امسال افتتاح شد. ساخت این ساختمان از سال 2011 آغاز شده و ساخت آن بیش از 5 سال زمان برده است و زیربنایی در حدود 150 هزار مترمربع دارد. در بالای این برج یک عرشه مخصوص برای گردشگران تور تایلند تعبیه شده است تا بتوانند نمای زیبایی از این شهر را مشاهده کنند.

این ساختمان طراحی منحصربه‌فردی دارد و با نمای پیکسلی خود توجه بسیاری از علاقه‌مندان حوزه معماری را در تور تایلند به خود جلب کرده است.

از یک سمت این ساختمان این چنین به نظر می‌آید که ساختمان به دور خود پیچیده باشد. این ساختمان هم‌چنین با 314.2 متر و 77 طبقه به‌عنوان بلندترین ساختمان تایلند به حساب می‌آید و از برج ایفل نیز بلندتر است. در این ساختمان هتل، فروشگاه‌های تجاری و واحدهای مسکونی، رستوران‌ها،‌ کافه‌ها و استراحتگاه‌ها وجود دارند و قیمت واحدهای این آپارتمان از یک میلیون و صد هزار دلار تا 17 میلیون دلار متغیر هستند. بنابراین می‌توان گفت این ساختمان یکی از گران‌قیمت‌ترین ساختمان‌های بانکوک و جهان می‌باشد.

انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 44

به "ساختمان MahaNakhon در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان MahaNakhon در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید