ساحل کیپ پانوا پوکت

به گزارش دور زمین، ساحل کیپ پانوا پوکت (Cape Panwa Beach)، یکی از زیباترین سواحل پوکت برای بازدید از جاذبه‌های متنوع در تور پوکت است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی که در این ساحل وجود دارد، آشنا خواهیم کرد.

ساحل کیپ پانوا پوکت

در ساحل کیپ پانوا که یکی از بهترین جاذبه‌های تفریحی و سیاحتی تور پوکت است، می‌توانید با پیاده‌روی بر روی شن‌های سفی و گوش دادن به صدای امواج حس آرامش را در خود بیدار کنید و تعطیلات خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید. این ساحل در جنوب پوکت قرار گرفته است و مکانی است که تپه های سرسبز و دریا منظره منحصر به فردی در آن دارد. در این ساحل چند اقامتگاه و کلبه های چوبی برای استفاده گردشگران فراهم شده است. محل های غذاخوری و بارها و کلوپ های شبانه در خارج از هتل ها بسیار محدود هستند. اگر چه این ساحل چندان از شهر پوکت دور نمی‌باشد. همچنین برای این که یک اقامت آرام و با کیفیت را تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم در هتل کیپ نوا در این ساحل اقامت کنید.

اگر تمایل دارید یک تعطیلات عالی را در تور تایلند تجربه کنید، به شما توصیه می‌کنیم بازدید از ساحل Cape Panwa را در برنامه سفر خود بگنجانید.

این ساحل محیطی آرام و زیبا برای قدم زدن و استراحت کردن  برای کسانی که طالب محیطی امن و آرام می‌باشند، فراهم کرده است. شن و ماسه ی آن نسبتا زبر و آب آن کم عمق است اما بسیار خوش منظره می‌باشد. مرکز تحقیقات بیولوژیکی دریایی و آکواریم پوکت که دارای انواع مختلفی از گونه های دریایی برای بازدید است، در نزدیکی این ساحل قرار گرفته است. گردشگرانی که می‌خواهند در طول اقامت خود برای غواصی در جزیره مراجعه می‌کنند، با بازدید از این آکواریم با زندگی دریایی خود می‌پردازند. چرا که بیشتر گونه‌های این آکواریم در آب های این منطقه زندگی می کنند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3879

به "ساحل کیپ پانوا پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل کیپ پانوا پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید