ساحل زیبای ریلی در کرابی

به گزارش دور زمین، ساحل ریلی یک شبه جزیره با چهار ساحل است. ساحل ریلی یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها در تایلند به شمار می‌رود. این ساحل در جنوب ساحل آئو نانگ (Ao Nang) قرار گرفته است. در این مقاله شما را با چهار ساحل رایلی آشنا خواهیم کرد.

ساحل زیبای ریلی در کرابی

ساحل فرا نانگ کرابی

ساحل فرا نانگ که در نزدیکی ساحل آئو نانگ قرار دارد و عموما با این ساحل اشتباه گرفته می‌شود، جنوبی‌ترین ساحل در شبه جزیره‌ی ریلی است. این ساحل با 20 دقیقه سفر با قایق، از ساحل آئو نانگ قابل دسترسی می‌باشد. همچنین با 10 دقیقه پیاده‌روی از ریلی شرقی به فرا نانگ خواهید رسید. در ماه‌های نوامبر تا آپریل که ماه‌های شلوغ و پرگردشگر محسوب می‌شوند، ساحل فرا نانگ نسبت به ساحل ریلی غربی میان گردشگران تور تایلند محبوب‌تر است.

ساحل ریلی غربی

از آنجایی‌که اکثر گردشگران برای ورود به این شبه جزیره، از ساحل غربی استفاده می‌کنند، ریلی غربی اصلی‌ترین ساحل در شبه جزیره‌ی ریلی به شمار می‌رود. این ساحل به 600 متر طول، دارای انواع مغازه‌ها و رستوران‌ها است. راه مخصوص پیاده‌روی که در این ساحل وجود دارد، ساحل ریلی غربی را به ریلی شرقی متصل می‌کند. این راه پر از بانگالو می باشد که می‌توانید در آن‌ها نیز اقامت کنید. همچنین می‌توانید با 15 دقیقه پیاده‌روی از بخش صخره‌ای این ساحل، به ساحل فرا نانگ برسید. همچنین در ساحل ریلی غربی چهار هتل وجود دارند.

ساحل تونسای

ساحل تونسای در میان سواحل شبه جزیره‌ی ریلی، کم‌تر شناخته شده است و به وسیله‌ صخره‌ها از ساحل ریلی غربی جدا شده و به ادامه‌ی آن به جنوب می‌رسد. این ساحل که بین دو صخره‌ی آهکی قرار گرفته، هنگام پایین پودن آب، پیاده قابل دسترسی می‌باشد. ساحل تونسای علاوه بر داشتن رستوران‌ها و هتل‌ها، به داشتن محل مناسب برای شنا و اسنورکل نیز مشهور است. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

ساحل ریلی غربی

از آنجایی‌که اکثر گردشگران برای ورود به این شبه جزیره، از ساحل غربی استفاده می‌کنند، ریلی غربی اصلی‌ترین ساحل در شبه جزیره‌ی ریلی محسوب می‌شود. این ساحل به 600 متر طول، دارای انواع مغازه‌ها و رستوران‌ها است. راه مخصوص پیاده‌روی که در این ساحل وجود دارد، ساحل ریلی غربی را به ریلی شرقی متصل می‌کند. این راه پر از بانگالو (خانه‌های ییلاقی) است که می‌توانید در آن‌ها نیز اقامت نمایید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3986

به "ساحل زیبای ریلی در کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل زیبای ریلی در کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید