ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت

به گزارش دور زمین، ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت (Bang Tao & Laguna Beach)، یکی از برترین سواحل کشور تایلند در جزیره زیبای پوکت است. در این مقاله شما را با امکانات، خدمات رفاهی و تفریحاتی که در این ساحل در دسترس شما هستند، آشنا خواهیم کرد.

ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت

یکی از دیدنی های معروف پوکت ساحل بنگ تائو لاگونا پوکت است. بنگ تائو در طی سالیان اخیر تغییرات بسیاری داشته و یک روستای آرام است که به مرکز تفریحی توریستی پرهیاهو  تبدیل شده است. این خلیج بزرگ و آزاد و یکی از بزرگترین سواحل ماسه‌ای این جزیره با آبی زلال است. مراکز تفریحی و رفاهی که در این ساحل به چشم می‌خورند.  مجموعه لاگونا دارای 5 هتل لوکس و زمین بازی گلف است که در بانگ تائو قرار گرفته است. قسمت جنوبی  این ساحل توسعه بیشتری پیدا کرده است. پس اگر به دنبال سکوت و آرامش در تور تایلند هستید، بهتر است به سمت شمال ساحل لاگونا مراجعه نمایید.

همچنین امکانات تفریحی هم برای گردشگرانی که در این هتل ها اقامت ندارند وجود دارد. پنج چشمه آب معدنی در مجتمع لاگونا وجود دارد، که می توانید از ماساژ و انواع روش های درمانی با آب آن ها استفاده کنید.بیش از 30 بار و رستوران در مجتمع لاگونا پوکت وجود دارد. علاوه بر این رستوران های زیادی هم در ساحل بانگ تائو و منطقه ی Cherng Talay وجود دارد. که این رستوران ها در بین گردشگران، مهاجرین و مردم محلی محبوبیت بسیاری در بین گردشگران تور پوکت دارد.

ساحل bang tao، یکی از زیباترین سواحل کشور تایلند است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت به بازدید آن بروید. در این ساحل 3 کلوپ ساحلی در این مکان امکانات تفریحی عالی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. مجتمع اقامتی لاگونا پوکت نیز که بخش بزرگی از این ساحل را دربرگرفته است، یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه یک اقامت آرام و بی‌دغدغه در این ساحل است و محل اقامتی بسیاری هم خارج از لاگونا بین ساحل بانگ تائو و ساحل Surin به چشم می‌خورد. برای میهمانانی که در هر یک از پنج هتل لاگونا اقامت دارند امکانات تفریحی همچون زمین بازی گلف، اسب سواری، سنگ نوردی و کوه پیمایی وجود دارد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3878

به "ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل بانگ تائو و لاگونا پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید