رونالدو به مسی: به ایتالیا بیا!

به گزارش دور زمین، کریستیانو رونالدو تابستان گذشته در اقدامی ناگهانی از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست. به نظر می رسید او تصمیم مناسبی نگرفته، ولی ظاهرا همه چیز برای او در تورین عالی پیش می رود، چرا که از مسی درخواست نموده تا از بارسا جدا گردیده و راهی فوتبال ایتالیا گردد.

رونالدو به مسی: به ایتالیا بیا!

رونالدو: یوونتوس مثل یک خانواده است

او در پاسخ به تفاوت های رئال با یوونتوس گفت: اینجا مثل یک تیم واقعی هستیم و بهترین گروهی که تاکنون در آن حضور داشته ام. جاهای دیگر برخی خودشان را بزرگتر می دانند ولی مثلا در یووه وقتی دیبالا و مانژوکیچ گل نمی زنند، ناراحت نمی شوند و به خاطر موفقیت تیم خوشحالند. در یوونتوس بازیکنانی فروتن و با گذشت در اختیار داریم. البته در رئال هم بازیکنان فروتن بودند اما اینجا بیشتر چنین چیزی را مشاهده می کنم. یوونتوس مثل یک خانواده و کاملا متفاوت با رئال است.

رونالدو در مورد احتمال روبرو شدن با رئال در لیگ قهرمانان گفت: برایم فرقی نمی کند. گذشته از نظر من گذشته است و من حالا بازیکن یوونتوس هستم. حالا قهرمانی را با یووه می خواهم و اگر به رئال برخورد کنیم، سعی می کنم بهترین بازی خودم را انجام دهم. اکنون از پیراهن این تیم دفاع می کنم. ---

رونالدو: هر سال شایسته توپ طلا هستم

یوونتوس تنها دو بار قهرمان اروپا گردیده که آخری به سال 1996 برمی گردد. برخی معتقدند یووه با جذب رونالدو می خواسته به انتظار طرفداران برای قهرمانی اروپا سرانجام دهد، ولی ستاره پرتغالی معتقد است که قهرمانی در این مسابقات نباید به یک وسواس تبدیل گردد: معتقدم لیگ قهرمانان برای یووه نباید مثل لادسیما برای رئال به یک وسواس تبدیل گردد. قهرمانی در این رقابت ها رویایی است و یوونتوس هم به اندازه کافی قدرت برای فتح آن دارد.

رونالدو که در رده بندی توپ طلا بعد از لوکا مودریچ در رده دوم نهاده شد، در این باره گفت: معتقدم هر سال شایسته برنده گردیده این جایزه هستم. همیشه برای بهترین جهان بودن سخت کوشش می کنم ولی اگر یک سال توپ طلا به من نرسد، سرانجام جهان نیست. بدون شک آمار و ارقام در مورد من دروغ نمی گویند.

رونالدو: دلم برای مسی تنگ نمی گردد

در سال های حضور رونالدو در رئال مادرید رقابت او با مسی خیلی داغ بود، ولی با انتقالش به یوونتوس به نظر می رسد این دوگانه کمرنگ گردیده، بخصوص اینکه توپ طلا هم سال جاری به بازیکن جدیدی رسید. رونالدو با این حال تاکید نمود که رقابت با مسی برای او اهمیت زیادی ندارد و گفت: من دلم برای مسی تنگ نمی گردد. در انگلیس، اسپانیا، پرتغال و تیم ملی کشورم جام برده ام ولی مسی همچنان در اسپانیا و بارسلونا مشغول فوتبال است. معتقدم مسی باید دلش برای من تنگ گردد و او بیشتر به من احتیاج دارد. برای من زندگی حکم یک مبارزه را دارد. همیشه از خوشحال کردن مردم خوشحال می شوم. دوست دارم مسی روزی به ایتالیا بیاید و این چالش را قبول کند ولی اگر دوست دارد در بارسا بماند و آنجا خوشحال است، به تصمیمش احترام می گذارم. او بازیکنی فوق العاده و انسان خوبی است، ولی واقعیت این است که اینجا دلم برای کسی تنگ نمی گردد. این زندگی جدید من است و از آن راضی هستم. ---

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 679

به "رونالدو به مسی: به ایتالیا بیا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو به مسی: به ایتالیا بیا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید