روایت زن جوان روسی از جاذبه های ایران؛ توریستی که با مرد ایرانی ازدواج کرد ، ایران را به ژاپن ترجیح دادم

به گزارش دور زمین، زن 25 ساله روس در حوزه گردشگری که با یک مرد ایرانی ازدواج نموده درباره تفاوت زندگی در ایران و ژاپن گفته است.

روایت زن جوان روسی از جاذبه های ایران؛ توریستی که با مرد ایرانی ازدواج کرد ، ایران را به ژاپن ترجیح دادم

خبرنگاران - کریستینا بوشچه زن 25 ساله روس در حوزه گردشگری که با یک مرد ایرانی ازدواج نموده و ایران را به عنوان محل زندگی انتخاب نموده است درباره ایران می گوید: شیفته مردم ایران شده ام و کوشش می کنم با ارائه چهره واقعی این کشور به گردشگران روس زبان، به سهم خود به رونق گردشگری ایران یاری کنم.

ای زن روسی که در حوزه ارائه خدمات گردشگری به گردشگران خارجی فعال است و حدود 300 هزار نفر او را در اینستاگرام دنبال می نمایند به ایرنا گفت: تجربه زندگی و اقامت در ژاپن را هم دارم اما جذابیت ها و نقاط مثبتی که در ایران مشاهده نموده ام و همچنین مهمان نوازی ایرانی ها سبب شده این کشور بکر را برای زندگی انتخاب و برای ورود گردشگران روی به ایران کوشش کنم.

والریا کورووینا مسئول یک شرکت گردشگری روسیه که گردشگران روس را به ایران اعزام می نماید نیز با اشاره به اینکه ایران موزه پهناور زیر آسمان باز است گفت: صدها جاذبه بی نظیر گردشگری در ایران، این کشور را به یکی بهترین مکان های جهان با امکانات گسترده برای گردشگری تبدیل نموده است. بسیاری از گردشگران روس که به ایران سفر می نمایند به این کشور دل می بندند و تمام تبلیغات منفی در رسانه ها را ازیاد می برند و از سفر به این کشور رضایت دارند و حتی بعضی برای بار دوم می خواهند به ایران سفر نمایند.

منبع: چمدان
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2213

به "روایت زن جوان روسی از جاذبه های ایران؛ توریستی که با مرد ایرانی ازدواج کرد ، ایران را به ژاپن ترجیح دادم" امتیاز دهید

4 کاربر به "روایت زن جوان روسی از جاذبه های ایران؛ توریستی که با مرد ایرانی ازدواج کرد ، ایران را به ژاپن ترجیح دادم" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت زن جوان روسی از جاذبه های ایران؛ توریستی که با مرد ایرانی ازدواج کرد ، ایران را به ژاپن ترجیح دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید