رمانتیک ترین مکان های پکن از نگاه مردم چین

به گزارش دور زمین، پکن شهر باستانی خیلی مشهوری است و تاریخی قدیمی، میراث فرهنگی غنی و تعداد زیادی مکان‌های دیدنی نظیر کاخ‌ها، معبدها و باغ‌های زیبا دارد. در میان تعداد زیادی دیدنی پکن، مکان‌هایی رمانتیک نیز وجود دارند که برای عاشقان بهترین انتخاب‌ها هستند. این‌ها رمانتیک‌ترین مکان‌های پکن از نقطه نظر یک عاشق چینی هستند.

رمانتیک ترین مکان های پکن از نگاه مردم چین

The Place پکن

The Place پکن در شرق جاده East Bridge و در خیابان Yingbin و در مرکز تجاری پکن قرار گرفته است. شناخته‌شده‌ترین چیز این منطقه از پکن، نمایشگر LED غول‌پیکر آن با نام نمایشگر آسمان است. این نمایشگر که اولین در نوع خودش در آسیا است، دومین نمایشگر بزرگ از نظر ابعاد در چین است. نمایشگر آسمان پکن، 250 متر طول و 30 متر عرض داشته و ساخت آن برای چین 250 میلیون دلار هزینه داشته است. از نظر تکنولوژی، نمایشگر آسمان پکن، از نمایشگر Viva Vision لاس وگاس پیشرفته‌تر است. با رنگ‌های خارق‌العاده و ترکیب کامل و عالی صدا و تصویر، نمایشگر آسمان به عنوان یک جاذبه گردشگری پکن، تعداد زیادی بازدیدکننده به خود جذب می‌کند و باعث رونق هر چه بیشتر این منطقه از پکن شده است.

The Place پکن ممکن است روزها کمی حوصله سر بر و خسته کننده باشد، چرا که روزها نمایشگر آسمان خاموش است و تصویری نشان نمی‌دهد، ولی شب‌ها این نقطه از پکن تغییر شکل داده و به یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های پکن تبدیل می‌شود. نمایشگر رنگارنگ و درخشان آسمان، The Place را به روشن‌ترین ستاره این منطقه از پکن تبدیل می‌کند. قدم زدن در کنار عشقتان در زیر نور این نمایشگر تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در تور چین برای شما خواهد بود. اگر شب‌ها به The Place بروید، احتمال دارد شخصی را ببینید که زانو زده و در حال خواستگاری از عشقش است.

The Place در منطقه Chaoyang پکن قرار داشته و از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. خط یک مترو پکن را سوار شوید و در ایستگاه Yonganli پیاده شوید. به سمت شمال و خروجی B بروید و بعد از آن با 15 دقیقه پیاده‌روی به The Place خواهید رسید.

منطقه هنری 798 پکن

در گوشه‌ای در شمال شهر پکن منطقه‌ای هنری قرار گرفته که به خاطر کارخانه‌ای که در دهه 1950 در این محل شکل گرفته بود به نام منطقه هنری 798 نامگذاری شده است. این مکان به خاطر این که در منطقه Dashanzi در بخش Chaoyang پکن قرار گرفته با نام Dashanzi Art District نیز شناخته می‌شود، منطقه‌ای که 600 هزار متر مربع وسعت دارد. هنرمندان از شهرهای مختلف چین از سال 2001 به بعد در این منطقه جمع شدند و ساختمان اصلی کارخانه را با آثار هنری خود تزئین کردند.

هم اکنون منطقه هنری 798 پکن، به جاذبه‌ای گردشگری از فرهنگ شهری پکن تبدیل شده و توجه زیادی از رسانه‌های داخلی چین و رسانه‌های خارجی دریافت می‌کند و تعداد زیادی بازدیدکننده را به سمت خود جذب می‌کند. اگر عاشق این نوع کارهای هنری هستید در مدت تور چین خود حتما سری به منطقه هنری 798 پکن بزنید.

این مکان از 10 صبح تا 5 بعدازظهر باز است و می‌توانید با اتوبوس‌های 401، 420، 405، 909، 955، 991 یا 998 اتوبوس‌رانی پکن به این محل بروید.

منطقه خوش منظره Shichahai پکن

Shichahai منطقه‌ای تاریخی و خوش‌منظره در شمال غرب پکن است که منطقه‌ای بزرگ به وسعت 147 هکتار را پوشش می‌دهد. این منطقه در شمال غرب شهر ممنوعه و شمال دریاچه Beihai پکن قرار گرفته است. این منطقه سه دریاچه به نام‌های Qianhai و Xihai و Houhai دارد. Shichahai منطقه معروفی در پکن است. دورتادور دریاچه‌های این منطقه را درختان بلند پوشانده‌اند. در طول تابستان توریست‌های تور چین به این دریاچه می‌آیند و قایق‌سواری می‌کنند. در زمستان مردم برای اسکی بر روی آب یخ شده دریاچه‌ها، به این نقطه از پکن می‌آیند.

شب‌ها چراغ‌های رنگارنگ دریاچه، منظره‌ای خارق‌العاده به این مکان رمانتیک در پکن می‌دهند. شب‌های تابستان به این پارک بیایید، یک قایق اجاره کنید و یک شب رویایی را در پکن بگذرانید. یک نوازنده جلوی قایق نشسته و آهنگ‌های آرام و زیبا می‌نوازد. تجربه سوار شدن بر روی قایق، نوشیدن یک فنجان چای و لذت بردن از بناهای تاریخی اطراف چیزی است که در تور پکن خود فراموش نخواهید کرد.

تابستان‌های پکن داغ هستند و زمستان‌ها در پکن سرد است. پاییز بهترین فصل برای دیدن این دریاچه است، چرا که آب و هوایی مطبوع دارد.

خط 6 مترو پکن را سوار شوید و در ایستگاه Beihai شمالی پیاده شوید. از خروجی B ایستگاه بیرون آمده و به سمت دریاچه‌ها بروید.

Nanluoguxiang پکن

Nanluoguxiang یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های پکن است و در لیست 25 منطقه تاریخی حفاظت شده پکن قرار دارد. این خیابان شمالی جنوبی، 786 متر طول و 8 متر عرض دارد و خیابان Drum Tower شرقی را در شمالش به خیابان Di'anmen شرقی در جنوبش متصل می‌کند. Nanluoguxiang در سال 1267 زمانی که ساخت Dadu پایتخت سلسله Yuan به پایان رسید ساخته شد. این خیابان تنها خیابانی است که در زمان سلسله Yuan ساخته شده و تا به امروز به خوبی حفظ شده است. مغازه‌های خاص و نوشیدنی فروشی‌های منحصر به فرد، به این منطقه از پکن جلوه‌ای خاص داده‌اند.

کلی کار برای انجام دادن در این خیابان وجود دارد. برای دو نفری که تازه عاشق شده‌اند پیاده‌روی دست در دست هم در این خیابان، یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانند در تور چین انجام دهند: وسایل جالب برای خود بخرند، غذاهای محلی چین را امتحان کنند و یک فنجان قهوه بنوشند. تمامی آن کارهایی که باعث می‌شوند ناخودآگاه عشقشان به هم دیگر بیشتر و بیشتر شود.

این خیابان در منطقه Dongcheng پکن قرار گرفته است. برای رسیدن به این نقطه اتوبوس‌های خط 13، 60، 118، 612، یا 623 را سوار شوید و در ایستگاه Luoguxiang پیاده شوید؛ یا خط 104، 107 یا 201 را سوار شوید و در ایستگاه Beihaibeimen پیاده شوید. یا اتوبوس‌های خط 108، 113 یا 201 را سوار شوید و در ایستگاه Beibingsima پیاده شوید.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3671

به "رمانتیک ترین مکان های پکن از نگاه مردم چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رمانتیک ترین مکان های پکن از نگاه مردم چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید