رسولی: علی نژاد برای تامین فشنگ قول مساعدت داد، امیدواریم زودتر اسلحه ها به دستمان برسد

به گزارش دور زمین، سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: تحریم ها مستقیما روی تامین مهمات تاثیر گذاشته است اما معاون وزارت ورزش به ما قول مساعدت داد که ویژه تر این موضوع دنبال گردد.

رسولی: علی نژاد برای تامین فشنگ قول مساعدت داد، امیدواریم زودتر اسلحه ها به دستمان برسد

ناصر رسولی در گفت و گو با خبرنگاران در مورد شرایط ملی پوشان حاضر در تمرینات اظهار کرد: تمرینات ملی پوشان به خوبی زیر نظر کادر مربیان انجام می شود. مربیان نیز از تمرینات ابراز رضایت دارند. طبق مصوبه های وزارت ورزش و ستاد مقابله با کرونا ملی پوشان مدت طولانی از تمرینات حضوری دور بودند. آن ها بعد از اردوی آلمان و با شیوع کرونا تمرینات خود را آنلاین و از خانه پیگیری کردند ولی در این مدت تمرین همه چیز خوب پیش رفت.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که چه زمانی می توان اردوی منسجمی را برای ملی پوشان در نظر گرفت گفت: در حال حاضر مهم ترین موضوع برای فدراسیون حفظ سلامت مربیان و ملی پوشان است. با توجه به ابلاغیه های موجود پروتکل های بهداشتی را مو به مو انجام می دهیم و طبق ابلاغیه ها تمرینات را پیش می بریم.

وی گفت: تمرینات تیم ملی تفنگ از 15 تیر شروع شد و چهارشنبه خاتمه یافت. ملی پوشان یک هفته استراحت خواهند داشت و هفته آینده تمرینات شروع می شود.

رسولی در پاسخ به این سوال که چه تدابیری برای ایجاد مسابقه دارید چرا که بدون مسابقه نمی توان ملی پوشان را محک زد، گفت: فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا هیچ کدام مسابقه ای را پیش بینی ننموده اند. تاثیر حضور ورزشکار در یک مسابقه از چندین جلسه تمرین بیشتر است. ورزشکاران احتیاج به مسابقه دارند اما براساس شرایط موجود در کل جهان به خاطر کرونا پیدا کردن یک مسابقه آسان نیست.

وی گفت: برای اعزام به یک مسابقه احتیاج به یکسری اتفاقات داریم. حداقل برای اعزام یک تیم 15 مرحله باید طی شود. اگر شرایط انجام این مراحل فراهم شود ما هم استقبال می کنیم، اما همه این ها احتیاج دارد تا همه جوانب را بسنجیم.

وی در مورد تعویض سلاح جواد فروغی گفت: بلافاصله بعد از کسب سهمیه المپیک مربیان و مسئولان فدراسیون مکاتباتی را با کارخانه های سازنده برای به روز شدن اسلحه ملی پوشان المپیکی انجام دادند. با بعضی هم هماهنگ شده که امیدواریم در اولین فرصت به دست ما برسد. در مورد جواد فروغی اواخر سال 98 با کارخانه سازنده سلاحش مکاتبه کردیم. آن ها هم موافقت کردند و اسلحه فراوری شده است. اما به خاطر کرونا با محدودیت هایی روبه رو شده ایم و هنوز این سلاح به دست ما نرسیده است. امیدواریم در اسرع وقت به دستمان برسد.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این پرسش که راهکارهای فدراسیون برای تامین فشنگ در این شرایط چه خواهد بود گفت: شرایط موجود فشنگ به تحریم ها برمی شود و تحریم ها سرمنشاء کمبود مهمات است. چندین سال است که این موضوع گریبانگیر فدراسیون است و فدراسیون را با چالش روبه رو نموده است. یکی از مواردی که مستقیما روی تامین مهمات اثر گذاشته است همین تحریم است و ورزش ما از این موضوع آسیب دیده است.

وی گفت: در این سال ها فدراسیون راهکارهای منطقی را پیدا نموده که به صورت موردی فشنگ تهیه کند. اکنون هم شرایط مثل قبل و هیچ چیز تغییر ننموده است. فدراسیون همان راه ها را پیگیری می نماید. علی نژاد معاون وزارت در اوایل هفته با حضور در فدراسیون قول مساعدت داد تا ویژه تر این موضوع را دنبال کند تا مهمات تامین شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3134

به "رسولی: علی نژاد برای تامین فشنگ قول مساعدت داد، امیدواریم زودتر اسلحه ها به دستمان برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسولی: علی نژاد برای تامین فشنگ قول مساعدت داد، امیدواریم زودتر اسلحه ها به دستمان برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید