رستوران Kan EangPier پوکت

به گزارش دور زمین، رستوران Kan EangPier، یکی از رستوران‌های مطرح و با سابقه در جزیره زیبای پوکت است. در این مقاله شما را بیشتر با این رستوران و غذاهای آن آشنا خواهیم کرد.

رستوران Kan EangPier پوکت

این رستوران در ساحل خلیج «چالونگ» و درست کنار اسکله قرار دارد. در این رستوران می‌توانید غذای خود را هم در فضایی سرپوشیده و هم در فضایی روباز میل کنید که چشم‌اندازی بر تفرجگاه ساحلی دارد. ترجمه‌ Kan eang به معنی آسان است. محیط این رستوران بسیار آرام است و مشتریان احساس راحتی می‌کنند. کسانی که به جزیره سفر می‌کنند، حتما باید سری به این منطقه بزنند چون بخشی از هویت پوکت است. تخیل، سبک، طعم و سلیقه این چندصد متر را به یک رستوران زیبای شیشه‌ای و چوبی تبدیل کرده که خاطره‌ی شبی به یاد ماندنی را در خاطر شما در تور تایلند ثبت خواهد کرد. هنگام غذا خوردن زیر درختان آلوچه که از قدیم آنجا قرار وجود دارند، نسیم دریا و دورنمای بی‌نظیر گوانگ هو روح شما را به نوازش درمی‌آورد. اگر هم  علاقه دارید در هوای گرم پوکت در فضای سرپوشیده غذا میل کنید، 3 کولر وجود دارد که هوا را مطبوع می‌کند.

غذاهای دریایی چینی و تایلندی مانند میگوی سرخ‌شده به همراه کره از غذاهای بسیار خوشمزه‌ی این رستوران می‌باشد. این غذاها کم و سبک نبوده، پس کاملا سیر می‌شوید. کارکنان این رستوران جزو حرفه‌ای های این کار هستند و سابقه‌ی کار زیادی دارند. در این رستوران برای افراد ویلچری سطح شیب‌دار تعبیه شده و همه‌روزه از ساعت 10 و نیم تا 11 شب به گردشگران تور تایلند خدمت رسانی می‌کند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4002

به "رستوران Kan EangPier پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران Kan EangPier پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید