بهترین رستوران های پوکت

به گزارش دور زمین، پوکت یکی از جزایر پرطرفدار تور پوکت است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران خارجی به آن سفر می‌پردازند. صنعت رستوران‌داری در پوکت رقابتی‌تر شده و در حال حاضر حدود دو هزار رستوران در سطح شهر به چشم می‌خورد.

بهترین رستوران های پوکت

آشپزخانه‌ مادر تری در کاتا نوا

این رستوران تمام ویژگی‌های لازم برای صرف یک شام عاشقانه و افسانه‌ای را برای شما در تور تایلند فراهم خواهد کرد. رستوران مادر تری مشرف بر پرتگاه دریای آندامان و ساحل ماسه‌های شنی در کاتا نوا رویال ویل است. محل فعلی این رستوران قبلا متعلق به خاندان سلطنتی تایلند بود. غذاهای دریایی کبابی این رستوران بسیار خوشمزه هستند. این رستوران 3 عامل فضا و موقعیت جغرافیایی، دکور زیبا و غذای خوب را باهم ترکیب کرده و حاصل آن یک رستوران بکر با غذاهای باکیفیت است.

رستوران آکوا

رستوران آکو یکی از بهترین رستوران‌های ساحل کالیم است که در شمال ساحل پاتونگ قرار گرفته و تنها توسط یک دماغه‌ی سنگی از آن جدا شده‌اند. آکوا یک رستوران مدرن ایتالیایی می‌باشد که یک آشپز اهل ساردین، پخت‌وپز غذاهای آن را بر عهده دارد. این رستوران طراحی مدرن و چشم‌انداز بسیار زیبایی بر دریای آندامان دارد و قطعا یکی از مدعیان زیباترین رستوران پوکت می‌باشد.

رستوران دودو

رستوران دودو یکی از دیگر رستوران‌هایی است که می‌توان طعم یک غذای فوق‌العاده را تجربه کرد. این رستوران نسبتا کوچک است و در نزدیکی ورودی مجموعه‌ی تفریحی لاگونا قرار گرفته است. در این رستوران فنون آشپزی فرانسوی، مدیترانه‌ای و آسیایی با هم ترکیب شده‌ و عطر و طعم‌‌های مختلف را درهم آمیخته و مشتریان با رضایت رستوران را ترک می‌کنند.

رستوران بوت‌هاوس

بوت‌هاوس یک هتل 5 ستاره به همراه رستورانی بسیار معروف در تور تایلند است. این هتل و رستوران در ساحل «کاتا» قرار دارند و در فضایی مجلل، غذاهای لذیذ فرانسوی و آسیایی را با بهترین خدمات سرو می‌کند. این رستوران بازسازی شده و شکل جدیدی به خود گرفته است و رنگ سفید همه جا را فرا گرفته است. این رستوران بزرگ و مجلل، هم از خیابان و هم از طریق خود ساحل راه دارد.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3988

به "بهترین رستوران های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین رستوران های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید