رستوران لوورساچ پوکت

به گزارش دور زمین، رستوران لوورساچ یکی از زیباترین رستوران‌های تور تایلند که در دامنه‌ کوه فرل بارامه قرار گرفته و یکی از رستوران‌های روباز در ساحل پاتونگ می‌باشد. در این مقاله بیشتر با این رستوران آشنا خواهید شد.

رستوران لوورساچ پوکت

. این رستوران دکور بسیار مدرن و شیکی دارد و تمام غذاهای آن از مواد تازه و باکیفیت تهیه می‌شود. از رستوران لوورساچ چشم‌انداز بسیار زیبایی بر ساحل و شهر وجود دارد و می‌توانید زیبایی اشعه‌های طلایی خورشید را هنگام غروب نظاره‌گر باشید. ساختمان رستوران در 3 طبقه ساخته شده و دکوراسیون آن شکوه و زیبایی لوازم خاورمیانه‌ای را دارد، مانند کوسن‌های ترکیه، گلدان‌های بزرگ، کارد و چنگال و بشقاب ورساچ. سالن غذاخوری و تراس این رستوران در 2 طبقه‌ی جداگانه قرار گرفته‌اند که ظرفیت هر کدام از طبقات 40 نفر می‌باشد. غذاهای این رستوران بسیار لذیذ می‌باشند و توسط اعضای بین‌المللی Chaîne des Rôtisseurs مدیریت می‌گردد که شهرت جهانی آن‌ها به دلیل تخصص آشپزی آن‌ها است. غذاهایی مانند اردک با چاشنی موز و سس تمبر هندی، ماهی قزل‌آلا با لیمو و غذایی مثل گوشت بره که با سبزیجات و سیب‌زمینی تازه سرو می‌گردد، آن چنان هنرمندانه در طرح‌های زیبا در بشقاب‌ها ارائه می‌شود که از غذای خود در تور تایلند لذت خواهید برد.

منوی رستوران لوورساچ بسیار متنوع است و شامل استارتر، غذای اصلی و دسر می‌شود. این رستوران فضایی بسیار صمیمی دارد و به علت این که محیط کوچکی دارد، تعداد کارکنان آن کم است. این رستوران مکان بسیار مناسبی برای صرف یک شام عاشقانه است. علی‌رغم فضای کوچک آن، می‌توان میهمانی خصوصی هم در آن برگزار کرد. رستوران لوورساچ همه‌روزه به جز روزهای سه‌شنبه از ساعت 5 عصر تا دیروقت، پذیرای گردشگران تور تایلند است.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4000

به "رستوران لوورساچ پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران لوورساچ پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید