رستوران طبقه پایین جو پوکت

به گزارش دور زمین، رستوران طبقه پایین جو، یکی از زیباترین رستوران‌های پوکت برای تجربه طعم یک غذای عالی است. . این رستوران در دماغه‌ی گرانیتی واقع شده است که پاتونگ را از ساحل کالیم جدا خواهد کرد.

رستوران طبقه پایین جو پوکت

این رستوران در تور تایلند علاو بر غذاهایی خوشمره، نمایی بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ مشرف به دریای آندمان را برای بازدید دارد. آشپزخانه‌ی این رستوران در دست یک سرآشپز ماهر و بااستعداد آمریکایی به نام «آرن هوپر» است که به طور خلاقانه‌ای طعم‌های مختلفی را از سراسر جهان با هم ترکیب می‌کند. محل بسیار زیبا و مناسب و غذاهای لذیذ، این رستوران را در لیست مکان‌هایی قرار می‌دهد که در تور پوکت، حتما باید به ان مراجعه کنید.

اولین چیزی که در ورود به این رستوران توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، رنگ سفیدی می‌باشد که همه جای فضا را دربرگرفته است. دریا هم بخشی از دکوراسیون این رستوران است. این رستوران از تمامی اقشار سنی مشتری دارد اما جوان‌ها آن را بیشتر علاقه دارند. سرآشپز همواره در تلاش است که غذایی با بهترین کیفیت را عرضه کند. اولویت او در کارش استفاده از مواد اولیه‌ی تازه، سالم و باکیفیت است. غذاهای دریایی یا فیله‌ گوشت گاو با تره‌فرنگی و سیب زمینی می‌توانند گزینه‌ مناسبی برای غذای اصلی باشند. علاوه بر تمام مزیت‌هایی که در مورد این رستوران گفتیم، خدمات و کارکنان خوب و خوش‌اخلاق را نیز اضافه نمایید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4003

به "رستوران طبقه پایین جو پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران طبقه پایین جو پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید