رستوران سیام قدیمی پوکت

به گزارش دور زمین، رستوران سیام قدیمی پوکت، در محیطی بسیار آرام یک غذای اصیلل تایلندی را به شما ارائه می‌دهد. این رستوران در خلیج ناکالای قرار گرفته که در این مقاله شما را با آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

رستوران سیام قدیمی پوکت

رستوران سیام قدیمی شامل 3 بخش می‌باشد. فضای سرپوشیده، فضای روباز در حیاط و فضای کنار ساحل. غذاهای این رستوران مخصوص خود تایلند است و شامل تنوع غذایی 4 منطقه‌ی شمال، شمل شرقی، مرکز و جنوب این کشور می‌شود. صرف شام در سیام قدیمی، تجریه‌ی خوردن غذایی بی‌نظیر در محلی زیبا به همراه خدمات عالی است.

فاصله‌ میان میزها از هم زیاد می‌باشد و میز و صندلی‌ها زیر درختان قرار گرفته‌اند که فانوس کوچکی هم از آن آویزان است و فضایی بسیار عاشقانه را به ارمغان می‌آورد. در این محیط رمانتیک، موسیقی کلاسیک در فضا پخش می‌گردد و از 22 سال پیش این کار انجام می‌گیرد.

این رستوران در سمت غربی ساحل قرار دارد و 3 ساختمان یک طبقه آن به شکل حرف U هستند. فضای سرپوشیده آن کاملا از چوب درخت ساج ساخته شده و دکوراسیون آن از اشیای چوبی کنده‌کاری و عکس‌های قدیمی ساخته شده‌اند. حیاط رستوران نیز سنگ‌فرش شده و شبیه مکانی در گذشته‌های دور است و میهمانان را به سفر در زمان می‌برد. اما پرطرفدارترین بخش این رستوران، ساحل آن است که نمایی باشکوه و تحسین‌برانگیز بر خلیج پاتونگ قرار دارد. در تور تایلند می‌توانید در این رستوران با سابقه غذاهایی خوشمزه میل کنید.

منوی رستوران سیام قدیمی تلفیقی از غذاهای تمام مناطق تایلند است. رسپی این غذاها همان دستورالعمل‌هایی است که از قرن‌ها پیش، برای پخت غذاهای خاندان سلطنتی به کار می‌گیرند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4005

به "رستوران سیام قدیمی پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران سیام قدیمی پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید