رستوران رایا پوکت

به گزارش دور زمین، رستوران رایا پوکت، یکی از زیباترین رستوران‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند طعم غذای آن را بچشید. این رستوران در یک عمارت بازسازی شده‌ی چینی-تایلندی قرار گرفته است.

رستوران رایا پوکت

اگرچه ساختمان این رستوران قدیمی است اما راه‌پله‌ای که در وسط رستوران قرار دارد، همان راه‌پله‌های 100 سال پیش می‌باشد و از زمان احداث آن تاکنون عوض نشده. کاشی‌های موزائیکی کف زمین هم اصل می‌باشند و تاکنون عوض نشده‌اند. رستوران رایا در مجموع برخلاف رستوران‌های دیگر پوکت، جوی چینی-تایلندی دارد که گردشگران زیادی را جذب نمی‌کند و اغلب مشتریان آن را مردم محلی، اقوام و کسبه‌ی محل تشکیل می‌دهند. تصنیف محلی تایلند با آهنگ پیانو به اجرا درمی‌آید. روشنایی رستوران کمی بیشتر از حد نرمال است و از چراغ‌های نئون استفاده نشده است و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که این رستوران محلی برای صرف یک شام عاشقانه در تور تایلند است. اما اگر به دنبال یک غذای باکیفیت آسیایی هستید، رستوران رایا جایی است که باید بروید.

این رستوران در اوایل قرن بیستم ساخته شده و به معنای واقعی، با غذاهای محلی خوشمزه مشتریان را به گذشته‌ها خواهد برد، به طوری که ستاره‌های مشهور سینما، نخست‌وزیران و اشراف‌زادگان را هنگام سفر به پوکت به سمت خود می‌کشد. این رستوران در جاده‌ی «نیو دیبوک» در سمت قدیمی شهر پوکت قرار گرفته است و بهترین مکان برای سرو غذاهای اصیل تایلندی با بهترین کیفیت می‌باشد. رستوران رایا حتی از بانکوک هم مشتری داشته و غذا را با هواپیما به بانکوک می‌فرستند.

علی‌رغم کیفیت بالای غذاها و شهرت آن در کل تایلند، قیمت غذاها بالا نرفته و بسیار مناسب است. خدمات آن هم بسیار مناسب است و به گرمی از گردشگران تور تایلند پذیرایی می‌شود. رستوران رایا همه‌روزه از ساعت 10 صبح الی 10 شب میزبان دوستداران غذاهای تایلندی است.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4004

به "رستوران رایا پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران رایا پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید