رستوران دودو پوکت

به گزارش دور زمین، رستوران دودو از  زیباترین رستوران‌های تور تایلند برای تجربه طعم یک غذای عالی تایلندی است. در این مقاله شما را بیشتر با این رستوران آشنا خواهیم کرد.

رستوران دودو پوکت

رستوران دودو یکی از دیگر رستوران‌هایی است که می‌توان طعم یک غذای فوق‌العاده را در تور تایلند تجربه کرد. این رستوران نسبتا کوچک است و در نزدیکی ورودی مجموعه‌ی تفریحی «لاگونا» قرار دارد. در این رستوران فنون آشپزی فرانسوی، مدیترانه‌ای و آسیایی با هم ترکیب شده‌اند و عطر و طعم‌‌های مختلف را درهم می‌آمیزد و مشتریان با رضایت رستوران را ترک می‌کنند. سرآشپز این رستوران در فرانسه دوره دیده و دودو محل مناسبی برای چشیدن طعم غذای فرانسوی با ترفندهای آسیایی است.

این رستوران در ساختمانی شبیه خانه و در 2 طبقه قرار دارد و تم آن سیاه، سفید و قرمز بوده و در عین سادگی شیک و مدرن است. موسیقی لاتین با صدای کم در رستوران پخش می‌شود که گردشگران تور تایلند می‌توانند در حین غذا خوردن با این موسیقی زیبا آرامش یابند.

در منوی رستوران دودو 43 غذا موجود است که در 4 دسته طبقه‌بندی شده‌اند: استارتر، سالاد، پاستا، غذای اصلی و دسر.

منوی این رستوران سال به سال عوض شده و بهتر می‌شود. در این رستوران حتما غذایی را می‌توان یافت که باب میل شما باشد. کسانی هم که طعم شیرین و شیرینی‌جات دوست دارند، می‌توانند از کیک شکلاتی و توت‌فرنگی خوشمزه‌ی رستوران دودو امتحان کنند.

این رستوران در تمامی ایام هفته، به جز دوشنبه‌ها از ساعت 6 عصر تا 11 شب، آماده پذیرایی از گردشگران علاقه‌مند به غذاهای سنتی و فرانسوی است.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3994

به "رستوران دودو پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران دودو پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید