ده رستوران برتر منطقه بریک فیلدز در کوالالامپور

به گزارش دور زمین، در منطقه‌های Brickfields و Sentral که فقط دو کیلومتر از مرکز شهر کوالالامپور فاصله دارند، هتل‌های بیشماری با رستوران‌های معروف و مشهور همراه با تعداد زیادی رستوران با غذاهای اصیل هندی وجود دارد. در منطقه Brickfields که در پایتخت مالزی، یعنی شهر کوالالامپور قرار دارد، می‌توانید یک وعده غذای عالی در سطح جهانی میل کنید. با ما همراه باشید و با ده تا از بهترین رستوران‌های این بخش کوالالامپور آشنا شوید.

ده رستوران برتر منطقه بریک فیلدز در کوالالامپور

رستوران Boardwalk کوالالامپور

در منطقه‌ی شلوغ و پر تردد بریک‌فیلدز، می‌توانید سکوت و آرامش را در رستوران بورد واک تجربه کنید. این رستوران در طبقه‌ی هشتم هتل هیلتون و در کنار استخر هتل قرار دارد. برای داشتن یک تجربه لوکس و کسب آرامش در کنار استخر و لذت بردن از هوای آزاد، این رستوران شیک در تور کوالالامپور را از دست ندهید. در این رستوران انواع نوشیدنی‌ها و آبمیوه‌های طبیعی ارائه می‌شود و از نظر تنوع غذا، در این رستوران انواع غذاهای محلی و بین‌المللی از انواع برگرها و ساندویچ‌ها و سالادها گرفته تا انواع کباب‌ها و گوشت‌های گریل‌شده، طبخ و سرو می‌گردند. از طبقه‌ی هشتم این هتل می‌توانید دورنمایی بسیار زیبا از مرکز شهر کوالالامپور و پارکLake Gardens کوالالامپور را مشاهده کنید. شب هنگام، نورپردازی استخر کنار رستوران منظره‌ای عالی ایجاد می‌کند.

  • ساعت کار: 7 صبح الی 11 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، خیابان Jalan Stesen Sentral

رستوران Prime Steak کوالالامپور

هتل Le Meriden در Brickfields کوالالامپور به رستوران Prime Steak خود بسیار افتخار می‌کند، رستورانی که چندیدن جایزه محلی را از آن خود کرده است. به خاطر ارائه پرس غذای بزرگ و پر مایه‌ به مشتریان، این رستوران بین خانواده‌ها محبوبیت زیادی دارد. اتمسفر خاص و میزهای روشن شده با شمع این رستوران آن را به مکانی ایده‌آل برای گذراندن یک شب رمانتیک و شیک در بیرون کرده است. استیک‌های این رستوران از سراسر جهان تهیه می‌شوند و از استیک‌های با استخوان گرفته تا استفاده از انواع مختلف ادویه‌ها و طمع‌دهنده‌ها، سرآشپزهای این رستوران بر روی ارائه طمع طبیعی و عالی گوشت تمرکز ویژه‌ای دارند. برای کسانی که به استیک علاقه‌ی چندانی ندارند، انواع غذاهای دریایی، سالاد و ماهی سرو می‌شود.

  • ساعت کار: دوشنبه تا جمعه 12 الی 2 بعد از ظهر و 6:30 الی 10:30 شب، شنبه و یکشنبه از ساعت 6:30 بعد از ظهر الی 10:30 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Kuala Lumpur Sentral، خیابان Jalan Stesen Sentral

رستوران تاج گاردن (Taj Garden) کوالالامپور

به دور از شلوغی و هیاهوی بریک فیلدز، رستوران Taj Garden غذاهای اصیل شمال هندوستان را به مشتریان خود ارائه می‌کند. در این رستوران، مشتریان می‌توانند مزه‌ی غذاهایی مانند پنیر، نان و chicken curry را بچشند که با ادویه‌ها و چاشنی‌های تند و آتشین مزه‌دار شده‌اند. این رستوران با محیط خوشایند و گرم خود می‌تواند از گروه‌های بزرگ و پر جمعیت مهمانان پذیرایی کند. این رستوران همچنین دارای فضای بیرونی است، اگر به دنبال فضایی آرامش‌بخش و خودمانی هستید. با داشتن مجموعه‌ای از بهترین‌های غذاهای هندی، خود را آماده کنید، چون قرار است که حس چشایی‌تان غافلگیر شود.

  • ساعت کار: هر روز 11صبح الی 11 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، بریکفیلدز، Wisma Leopad

رستوران Ozen Zanmai کوالالامپور

در این رستوران مشتریان می‌توانند از لیست بلند بالایی از انواع سوشی (sushi)، دون بوری (donburi)، نودل (noodle)، تم پورا (tempura) و گوشت و سبزیجات گریل‌شده، غذای مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند. این رستوران ژاپنی که در مرکز خرید Nu Sentral واقع شده است، هر ماه یک منوی ویژه به مشتریان خود ارائه می‌کند که شامل ماهی سالمون تازه و انواع سوشی است. این رستوران با فضای خاص و مناسب خانواده خود، به خاطر ظاهر متفاوتش (صندلی‌ها و دکور چوبی خاص) در این مرکز خرید به راحتی قابل تشخیص است. در این رستوران بیش از 100 نوع سوشی سرو می‌شود، بنابراین هر بار که وارد این رستوران می‌شوید، می‌توانید مزه‌ی غذای جدیدی را تجربه کنید. توجه داشته باشید که ساعت شلوغی این رستوران هنگام ظهر و زمان صرف نهار می‌باشد.

  • ساعت کار: هر روز از 10 صبح الی 10 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، خیابان Jalan Tun Sambanthan، مرکز خرید Nu Sentral، طبقه 5

رستوران Moorthy’s Mathai کوالالامپور

رستوران Moorthy’s Mathai به خاطر غذاهای لذیذش مشهور است، ولی احتمالا خیلی بیشتر به خاطر برنج روی برگ درخت موز. در این غذای سنتی، برنج سفید کته بر روی برگ سبز رنگ و پهن موز ریخته شده و در کنار برنج سفید، سبزیجات، سالاد، کاری و انواع چاتنی گذاشته می‌شود و همراه برنج خورده می‌شود. این رستوران بهترین و لذیذترین Tenggiri را در این منطقه سرو می‌کند. برای دسر، حتما دسر روتی کایا (roti kaya) را امتحان کنید که از یک نوع نان سنتی نازک، مربای نارگیل و شیر عسلی تشکیل می‌شود. ویژگی خاص و منحصربه‌فرد این رستوران کوالالامپور سرو آمیزه‌ای از غذاهای سنتی هندی و مالزی است.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت 7 صبح الی 10 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Brickfields، خیابان Jalan Tun Sambanthan، پلاک 78

رستوران Iketeru کوالالامپور

این رستوران ژاپنی با سنگفرش‌های بسیار زیبای محوطه‌ی بیرونی، گیاهان بامبو که دو طرف گذر ورودی را پوشانده‌اند، فانوس‌های محوطه و حوضچه‌ی مصنوعی زیبا به محض ورود به رستوران، ورود به یک باغ زیبا را در ذهن شما تداعی می‌کند. یک صندلی در یکی از اتاق‌ها برای خود رزرو کرده و با انواع سوشی، سالاد ساشیمی (sashimi) و تپانیاکی (teppanyaki) از خودتان پذیرایی کنید. توصیه می‌کنیم که حتما غذای بنتو را امتحان کنید زیرا می‌توانید طعم و مزه‌ی انواع غذاها را در یک ست غذای بنتو بچشید. این رستوران در هتل هیلتون قرار داشته و اتاق‌های غذاخوری مجزایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که ضمن غذا خوردن می‌توانند از چشم‌انداز زیبای باغ نیز لذت ببرند.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت 12 الی 2:30 و از ساعت 6:30 الی 10:30 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، خیابان سوم Jalan Stesen Sentral

رستوران Annalakshmi کوالالامپور

بعد از این که از مکان دیدنی این منطقه یعنی Temple of Fine Arts دیدن کردید، می‌توانید سری به این رستوران بزنید. هدف این رستوران هندی این است که آشپزی اصیل و سنتی هندوستان را زنده نگه دارد. رستوران مذکور بر پایه‌ی این ایده افتتاح شده است تا بتواند شیوه‌ی آشپزی گذشتگان را حفظ کند که در آن مادرها و مادربزرگ‌ها با عشق و از خود گذشتگی برای خانواده‌ی پرجمعیت‌شان غذا تهیه می‌کردند و سعی می‌کردند تا جایی که ممکن است، غذایشان دلچسب و لذت‌بخش باشد. بعد از بازدید از معبد 100 ساله بودایی Maha Viharaکمی به خودتان استراحت بدهید و در این رستوران غذایی بخورید. در این رستوران می‌توانید از انواع غذاهای سنتی شمال و جنوب هندوستان با بوفه هر چه می توانید بخورید لذت ببرید.

  • ساعت کار: سه‌شنبه تا یکشنبه از ساعت 11:30 الی 3 بعدازظهر و از ساعت 6:30 الی 10 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Brickfields، خیابان Jalan Berhala

رستوران Graze کوالالامپور

رستوران دیگری که در هتل هیلتون واقع شده است، رستوران Graze است. این رستوران که به سبکی کاملا مدرن طراحی شده به طور فصلی و ادواری، انواع غذاهای اروپایی را سرو می‌کند. دکوراسیون داخلی مینیمال همراه با مبلمان تیره آن، فضایی شیک و مدرن به وجود آورده است. مشتریان می‌توانند در منوی این رستوران، لیستی از انواع غذاهای محبوب و کلاسیک را ببینند. همه‌ی غذاهای منو بسیار باکیفیت و لذیذ تهیه می‌شوند. این رستوران به خاطر استیک‌های آبدار و غذا‌های دریایی خود مشهور است، بنابراین سعی کنید یک استیک و یا خوراک صدف لذیذ را سفارش دهید.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت 12:30 الی 2:30 و از ساعت 6:30 الی 10:30 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Jalan Stesen Sentral سوم

رستوران ایتالیایی پورتوفینو (Portofino) کوالالامپور

به شما توصیه می‌کنیم حتما مزه‌ی gnocchi و ریزوتو کاری این رستوران را حتما امتحان کنید. این رستوران که سال گذشته در منطقه‌ی شلوغ و پرجنب‌وجوش بنگسر (Bangsar) افتتاح شده است، با انواع غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ ایتالیایی میزبان شما خواهد بود. هدف این رستوران این است که پاستاهای فوق‌العاده خوشمزه را با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه نماید. مدیر این رستوران که اصالتا ایتالیایی است، همیشه آرزویش این بوده که در یک کشور خارجی، رستورانی ایتالیایی راه‌اندازی کند. دسرها و نوشیدنی‌های این رستوران مانند غذاهای اصلی آن درجه یک و بی‌نظیر هستند. بنابراین اگر به این منطقه‌ی توریستی سفر کردید، حتما به این رستوران سری بزنید. پرس غذاهای این رستوران بزرگ و پرمایه هستند به طوری که یک پرس غذا برای دو نفر کافی است.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت 11 صبح الی 12 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، منطقه Bangsar، خیابان Persiaran Ara Kiri

رستوران Mercat Barcelona Gastrobar کوالالامپور

با آوردن غذاهای لذیذ بارسلون به کوالالامپور، رستوران Mercat Barcelona Gastrobar توسط دو اسپانیایی باز شده که می‌خواهند فرهنگ غنی تاپاس‌های اسپانیا را به کوالالامپور بیاورند. با یک نوشیدنی وارداتی از اسپانیا شروع کنید و با غذاهای خوشمزه‌ای مانند patatas bravas ادامه دهید. در آخر با یک paella خوشمزه و شیرین غذای خود را تمام کنید. Paellaها در این رستوران آن قدر زیاد هستند که به راحتی برای دو یا سه نفر به اندازه است.

  • ساعت کار: دوشنبه تا جمعه از ساعت 4 بعدازظهر تا 12 شب، شنبه و یکشنبه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب
  • آدرس: مالزی، کوالالامپور، Bangsar Baru
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3630

به "ده رستوران برتر منطقه بریک فیلدز در کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده رستوران برتر منطقه بریک فیلدز در کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید