رستوران بریز پوکت

به گزارش دور زمین، رستوران بریز پوکت، یکی از بهترین رستوران‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور پوکت طعم غذاهای تایلندی را در آن بچشید. رستوران بریز بسیار زیبا است و در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا به نام کیپ یامو قرار گرفته است.

رستوران بریز پوکت

کیپ یامو در سواحل شرقی جزیره پوکت قرار دارد و بسیار شیک و مدرن می‌باشد و چشم‌انداز بسیار زیبا از کیپ یامو دارد. رستوران بریز غذاهایی مدرن و نو عرضه کرده و از تازه‌ترین مواد اولیه در تهیه‌ی غذاها استفاده می‌کند. فضای این رستوران بسیار زیبا است و درختان محوطه، زیبایی آن را دو چندان می‌کند. اندازه‌ میزهای غذاخوری آن متنوع می‌باشد و بسته به تعداد مشتریان، میزهای مناسبی در نظر گر فته‌ است. ستون‌هایی از تنه‌ درختان در وسط رستوران به چشم می‌خورد و این احساس را در شما زنده خواهد کرد که در طبیعت غذا میل کنید. بیرون رستوران هم از بازدید یک استخر بی‌نهایت زیبا لذت خواهید برد. همه چیز در این رستوران با دقت انتخاب شده و موسیقی ملایمی هم پخش می‌شود. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم طعم غذاهای این رستوران را بچشید.

کیفیت غذاهای این رستوران با برتررین رستوران‌های پوکت رقابت می‌کند. دسرهای بسیار خوشمزه‌ی آن هم چیزی نیست که بتوان از آن گذشت. خدماتی هم که در این رستوران به مشتریان ارائه می‌شود، مثال‌زدنی است و کارکنان آن رفتاری بسیار مودبانه دارند که تمام این شرایط باب میل مشتری می‌باشد. این رستوران همه‌روزه از ساعت 12 ظهر الی 10 شب باز می‌باشد، اما روزهای یکشنبه از 12 تا 4 بعدارظهر باز می‌باشد و فقط می‌توانید برای صرف ناهار به رستوران بریز در تور تایلند مراجعه نمایید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3999

به "رستوران بریز پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران بریز پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید