رستوران آکوا در پوکت

به گزارش دور زمین، برای این که در شهر پوکت به رستورانی بروید که به سواحل زیبای تایلند نزدیک باشید، به شما توصیه می‌کنیم رستوران آکوا پوکت را انتخاب نمایید. این رستوران در ساحل زیبای کالیم قرار گرفته است.

رستوران آکوا در پوکت

رستوران آکوا در فاصله یک کیلومتری شمال پاتونگ در جاده ساحلی کالیم قرار گرفته است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند ارزان باید طعم غذای آن را بجشید. این رستوران، غذاهای ایتالیایی نیز سرو کرده و دکوراسیون آن بسیار زیبا، حیرت‌انگیز و خاص و با تم سیاه و سفید است.

نورپردازی رستوران آکوا نیز بسیار تخصصی است و بصورت ملایم است تا فضای رستوران رمانتیک‌تر بشود. در این رستوران مجلل همیشه موسیقی ملایم نیز شنیده می شود که بهمراه دیگر عوامل فضای بسیار رمانتیکی به رستوران بخشیده است.

رستوران آکوا در پوکت ، به آشپزی حرفه ای، سرو غذاهای لذیذ و خدمات دهی بی نظیر شهره می باشد. ساعات کاری رستوران آکوا پوکت از ساعت 16 تا 23 می‌باشد. 

رستوران آکو پوکت یکی از بهترین رستوران‌های ساحل کالیم در خلیج زیبا و مشهور پاتونگ است. در این مقاله شما را بیشتر با این رستوران آشنا خواهیم کرد.

غذاهای سنتی این رستوران بسیار خوشمزه است و ارزش امتحان کردن را دارد چون سرآشپز به اصل رسپی‌ها دست نبرده و یک غذای اصیل به شما ارائه می‌کند. سالادهای رستوران آکوا هم با مواد تازه درست شده و کیفیت بالایی دارند. قیمت‌های این رستوران کمی گران است و برای کسانی که صرفه‌جو و مقتصد هستند، جای مناسبی نمی‌باشد. برای صرفه جویی در هزینه‌های غذای خود در تور پوکت می‌توانید با احتیاط به سراغ خوردن غذاهای خیابانی بروید. 

آکوا یک رستوران مدرن ایتالیایی است که یک آشپز اهل ساردین، پخت‌وپز غذاهای آن را بر عهده دارد. این رستوران طراحی مدرن و چشم‌انداز بسیار زیبایی بر دریای آندامان دارد و قطعا یکی از مدعیان زیباترین رستوران پوکت است. فضای رستوران تم سیاه و سفید دارد. نور رستوران هم بسیار مناسب است و فضای دلنشینی ایجاد می‌کند و در کل دکوراسیون شیکی دارد. این فضای زیبا به همراه یک آهنگ پس‌زمینه‌ی عالی و کارکنان بسیار خوب که به زبان انگلیسی مسلط هستند، دست به‌دست هم داده‌اند تا جوی مدرن و در عین حال صمیمی را ایجاد کنند.

تمام کارکنان و سرآشپز این رستوران از حرفه‌ای های رستوران‌داری هستند و جای تعجبی ندارد که خدمات آن‌ها نیز حرفه‌ای و نمونه باشد. رستوران آکوا از ساعت 4 بعدازظهر تا 11 شب، میزبان گردشگران تور پوکت است.

آدرس رستوران آکوا در پوکت

324/15 Prabaramee Road - Patong Kalim Phuket 83100, Thailand

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 343

به "رستوران آکوا در پوکت" امتیاز دهید

1 کاربر به "رستوران آکوا در پوکت" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران آکوا در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید