رستوران آشپزخانه خانه پوکت

به گزارش دور زمین، رستوران آشپزخانه‌ خانه، یکی از زیباترین رستوران‌های تور تایلند در جزیره زیبای پوکت است. در این مقاله شما را بیشتر با این رستوران آشنا خواهیم کرد.

رستوران آشپزخانه خانه پوکت

رستوران آشپزخانه‌ خانه پروژه‌ی جدید سرآشپز Daniel Isberg در شمال خلیج پاتونگ قرار گرفته و یکی از بهترین رستوران‌های تور پوکت است. طراحی زیبا و هنری این رستوران توسط هنرمندی استرالیایی انجام شده است که شهرت او به دلیل استفاده از مواد بازیافتی و تبدیل وسایل کهنه و قدیمی به وسایل پرزرق‌وبرق هنری می‌باشد. این رستوران در 2 طبقه ساخته شده که طبقه‌ دوم به شکل قایقی وارونه به سمت دریا می‌باشد. با ورود به این رستوران خواهید فهمید که خلاقیت سازنده‌ آن بدون محدودیت و سبک آن قابل تشخیص است. دکوراسیون آن بسیار شگفت‌انگیز بوده اما با این حال در آن احساس راحتی خواهید نمود.

سرآشپز این رستوران مردی با اهداف بزرگ می‌باشد و شعار او این است که سرآشپزی یک شغل نیست، یک سبک زندگی است و در این رستوران تلاش می‌کند که استعدادهای آشپزی خود را کاملا شکوفا کنند. جدا از شام سرآشپز که به طور هفتگی عرضه می‌گردد، او یک منویی برای رستوران آماده کرده که می‌تواند تمام ذائقه‌های مشتریان را راضی نگه دارد. گزینه‌ها و کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی می‌باشد. رستوران آشپزخانه‌ی خانه همه‌روزه از ساعت 5 بعدازظهر تا دیروقت باز به گردشگران تور پوکت خدمت رسانی می‌کند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4001

به "رستوران آشپزخانه خانه پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران آشپزخانه خانه پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید