طعم غذاهای محلی در برترین رستورانهای بانکوک

به گزارش دور زمین، تجربه تور بانکوک خود را با غذا خوردن در یکی از رستوران‌های محلی معرفی شده در این مقاله کامل کرده و با فرهنگ غذایی غنی تایلندی آشنا شوید و طعم واقعی غذاهای محلی خوشمزه را بچشید.

طعم غذاهای محلی در برترین رستورانهای بانکوک

غذاهای محلی یکی از نکات برجسته تور تایلند به حساب می‌آید. وقتی مشغول قدم زدن در خیابان‌های شلوغ بانکوک هستید، غیر ممکن است بوی مطبوع غذایی که در یکی از رستوران‌ها درحال طبخ است، شما را جذب نکند. طعم‌ها و ادویه‌های قوی و غالب و مواد اولیه تازه با یکدیگر مخلوط شده و چنان بوی مطبوعی به راه می‌اندازند که تمامی توریست‌ها و افراد محلی را به سمت نزدیک ترین رستوران می‌کشاند.

با وجود تنوع زیادی که در طعم غذاها وجود دارد اصلا جای تعجب نیست که یکی از بهترین کارهایی که در تور بانکوک باید انجام داد، چشیدن طعم غذای محلی تایلند است. بنابراین بهتر است هتل محل اقامت خود را طوری انتخاب کنید که نزدیک رستوران‌های محلی باشد تا دسترسی راحت‌تری داشته باشید.

رستوران Thip Samai Pad Thai در شهر بانکوک

Thim Samai Pad Thai یکی از بهترین رستوران‌های محلی خیابانی است که لایق این است که به عنوان بهترین رستوران شهر معرفی شود. در این رستوران که به دروازه ارواح (Ghost Gate/Pratu Pee) معروف است، بهترین پد تای (Pad Thai) در بانکوک سرو می‌شود. در تهیه پد تای، از مواد اولیه تازه استفاده شده و میزان غذای سرو شده زیاد است. در تور بانکوک و در مراجعه به این رستوران انتظار یک صف طولانی را داشته باشید اما مطمئن باشید که این انتظار ارزش دارد.

  • آدرس: جاده Mahachai 313، شهر قدیمی (نزدیک معبد ساکت)
  • ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

رستوران Wattana Panich

دیگ غذای غول پیکری که در ورودی این رستوران در بانکوک قرار دارد، شناسایی این رستوران را آسان می‌کند. در این رستوران بیف آرام پز شده همراه با آبگوشت و چاشنی سرو می‌شود که در دیگ آشپزی بزرگی پخته می‌شود. قیمت غذاهایی که در رستوران Wttana Pinch سرو می‌شوند بین 80 تا 100 بات است. علاوه بر این مشتری‌ها می‌توانند گوشت بز ترد و تازه‌تری را با قیمت 200 بات سفارش دهند. در تور تایلند هر یک از غذاهای این رستوران را که سفارش دهید ناامید نخواهید شد.

  • آدرس: 336 خیابان Ekkamai، جاده سوخومویت
  • ساعات کار: 10 صبح تا 10 شب

رستوران دریایی Lek Seafood Silom

در پایین ایستگاه Chong Nonsi قطار هوایی جایی است که می‌توانید در تور تایلند یک غذای دریایی استثنایی و فوق‌العاده خوشمزه را در رستوران دریایی Lek Seafood Silom بخورید. مشتریان وفاداری از تمامی رده‌های سنی و گروه‌های کارمندی می‌توانند به خوبی غذایی که در این رستوران بانکوک سرو می‌شود، شهادت دهند. برخی از غذاهای خیلی خوشمزه این رستوران که حتما باید در تور بانکوک آن‌ها را امتحان کنید عبارتند از: خرچنگ چیلی، گربه ماهی بخارپز شده با لیمو و فلفل چیلی و سوپ دریایی تند و ترش تام یام (tom yum). حال و هوای رستوران دریایی Lek Seafood Silom، هنوز هم محلی و قدیمی است و در آن از صندلی‌های پلاستیکی، میزهای استیل و نوشیدنی‌های خنک استفاده می‌شود. منو به زبان انگلیسی است و تمامی کارکنان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند بنابراین سفارش غذا نباید مشکلی باشد.

  • آدرس: زیر ایستگاه قطار شهری Ching Nonski
  • ساعات کار: 5 بعدازظهر تا 1 نیمه شب

رستوران Sabai Jai Gai Yang

اگر در تور تایلند به دنبال یک خوراک جوجه خوشمزه و آبدار هستید، بهتر است به رستوران Sabai Jai Gai Yang سری بزنید زیرا خوراک مرغ کبابی آن بسیار معروف است و پیشنهاد می‌شود. علاوه براین دیگر غذاهای این رستوران مثل سالاد پاپایا و جیگر کبابی نیز بسیار معروف هستند. علاوه براین اگر در تور بانکوک هوس خوانندگی به سرتان زد می‎توانید در آخر هفته در این رستوران در کنار صرف غذا سری هم به اتاق کارائوکه و گروه‌های اجرای موسیقی زنده بزنید.

  • آدرس: خیابان سوخومویت، EkkamaiSoi 1
  • ساعات کار: ساعت 10 صبح تا 12 نیمه شب

رستوران Kuang Heng Kaiton Pratunam

نام این رستوران شاید به عنوان آخرین رستوران در این لیست آمده باشد، اما ارزش آن از دیگر رستوران‌های معرفی شده کمتر نیست. رستوران Kuang Heng Kaiton Prantunam به دلیل سرو غذاهای محلی بسیار خوشمزه طرفدارن خود را پیدا کرده است. پس از یک روز گردش و خرید در تور بانکوک خوردن یک خوراک مرغ بخارپز شده و نرم همراه با برنج که همراه با سوپ مرغ و خیار سرو شود، تمامی خستگی را از تن به در می‌کند و دقیقا همان طعمی است که باید بچشید. یکی از غذاهای محلی تایلند که تمامی افراد بومی در هر زمانی علاقه به خوردن آن دارند مرغ بخارپز شده روی برنج است و به همین دلیل رستوران Kuang Heng Kaiton Pratunam یکی از رستوران‌های شهر است که تمامی طول روز باز است و فقط چند ساعت در سبح تعطیل می‌کند.

  • آدرس: PetchburiSoi 30، (نزدیک چهارراه Ratchaprarop)
  • ساعات کار: از 5 صبح تا 2 بعد از نیمه شب
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3818

به "طعم غذاهای محلی در برترین رستورانهای بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعم غذاهای محلی در برترین رستورانهای بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید