5 تا از بهترین رستوران های فرانسوی چیانگ مای تایلند

به گزارش دور زمین، چیانگ مای تایلند نه تنها یکی از بهترین مکان‌ها در تایلند برای مزه کردن غذاهای اصیل تایلندی است، بلکه غذاهایی مختلف از سراسر جهان را نیز به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهد. این شهر خانه جمعیت بزرگی از فرانسوی‌ها است و مسافران تور چیانگ مای می‌توانند مزه غذاهای عالی فرانسوی را در بهترین رستوران‌های شهر امتحان کنند. لیست بهترین رستوران های فرانسوی چیانگ مای را مرور کنید و در مدت سفرتان جای ما را نیز خالی کنید.

5 تا از بهترین رستوران های فرانسوی چیانگ مای تایلند

رستوران La Terrasse چیانگ مای

این رستوران که در خیابان شلوغ Loi Kroh قرار گرفته، غذاهای اصیل فرانسوی را سرو کرده و تکه‌ای از پاریس را به این شهر زیبای تایلند آورده است. این رستوران تحت نظر سرآشپز Jean-Jacques Thine با دکوری فرانسوی تزئین شده و منوی جذابش شامل تاپاس اسپانیایی و پاستای ایتالیایی نیز هست. در این رستوران که محیطی دلچسب و رمانتیک دارد، مسافران تور تایلند می‌توانند از تجربه غذایی خوشمزه و عالی با قیمتی مناسب و رفتار خوشایند و حرفه‌ای کارکنان رستوران لذت ببرند. رستوران La Terrasse شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های فرانسوی شهر به خاطر کیفیت عالی غذاها و اتمسفر دوست‌داشتنی‌اش کسب کرده است.

رستوران La Fourchette چیانگ مای

این رستوران فرانسوی در قلب شهر قدیمی چیانگ مای قرار گرفته و محیطی آرامش بخش برای مسافرانی که می‌خواهند از غذاهای فرانسوی لذت ببرند فراهم می‌کند. منوی این رستوران عالی، تنوع زیادی دارد و تمامی غذاهای آن کیفیتی باورنکردنی دارند. مواد اولیه غذاهای این رستوران به صورت تازه از بازارهای محلی چیانگ مای تهیه می‌شوند تا مزه و بافت عالی غذاها تضمین شود. کارکنان خوش‌مشرب و مهربان رستوران توصیه‌های خود را در مورد منو به شما می‌دهند. سرآشپز رستوران بعضی مواقع خود به مهمانان سر می‌زند و بررسی می‌کند که آیا مهمانان از غذا لذت می‌برند یا نه. آشپزی اصیل فرانسوی و دقت به جزئیات، چیزهایی هستند که موفقیت رستوران La Fourchette را مداوم کرده‌اند. نه تنها غذاهای خوشمزه رستوران بلکه قیمت‌های مقرون به صرفه این رستوران است که باعث می‌شود لازم نباشد برای امتحان یکی از غذاهای خوشمزه آن، هیچ گونه تردیدی داشته باشید. چه به دنبال مکانی رمانتیک برای خوردن یک شام دلچسب باشید، چه به دنبال مکانی برای ملاقات با دوستان خود، La Fourchette جایی است که باید بروید.

رستوران DK David’s Kitchen at 909 چیانگ مای

DK David’s Kitchen at 909 درهای خود را به روی مسافران تور چیانگ مای در سال 2013 باز کرد و از آن زمان به بعد به یکی از بهترین و اولین انتخاب‌ها در میان مردم محلی و البته گردشگران تبدیل شد. این رستوران عالی، غذاهای مدرن فرانسوی را با عناصری از غذاهای تایلندی ترکیب کرده و مزه‌هایی خارق‌العاده خلق کرده است. مهمانان رستوران می‌توانند انتخاب کنند که در اتاق پذیرایی شیک رستوران یا باغ زیبا یا تراس خوش منظره رستوران بنشینند. بخش بزرگی از موادی که برای تهیه منوی گسترده رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرد ارگانیک هستند، که تضمین می‌کنند مهمانان رستوران می‌توانند از سالم‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاها لذت ببرند. این رستوران فرانسوی یکی از جذاب‌ترین مکان‌های چیانگ مای برای مزه کردن غذاهای خوشمزه فرانسوی است.

رستوران Farang Ses چیانگ مای

رستوران Farang Ses در هتل Dhara Dhevi، نه تنها ارائه‌کننده برخی از بهترین غذاهای فرانسوی چیانگ مای است بلکه در کل تایلند نیز از بهترین‌ها است. Dhara Dhevi در بیرون چیانگ مای قرار داشته و در محوطه‌ای 25 هکتاری پر شده با ویلاها و ساختمان‌های سنتی گسترده شده است. دکور و تزئین این رستوران خود به تنهایی یک جاذبه دیدنی است، چیزی که باعث می‌شود رفتن به این نقطه از شهر ارزشش را داشته باشد. رستوران فرانسوی این هتل، بهترین غذاهای فرانسوی را که با بهترین مواد اولیه و توسط سرآشپزهای حرفه‌ای آماده شده را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این رستوران خاص، با دکور اصیل تایلندی و تراس بیرونی خوش‌منظره‌اش دارای منوی la carte و ثابت با قیمت‌های متنوع است که به مشتریان خود اجازه می‌دهد از غذاهای فوق‌العاده رستوران لذت ببرند.

رستوران Le Crystal چیانگ مای

رستوران Le Crystal در کنار رودخانه قرار گرفته و ساختمان چوبی زیبایش با دیوارهای شیشه‌ای بلندش، این رستوران را به مقصدی عالی برای یک شام رمانتیک تبدیل می‌کند. در این رستوران مشهور چیانگ مای غذاهای فرانسوی سرو می‌شود. Foie gras خامه‌ای و دسر سنتی Sorbet تنها برخی از بهترین‌های منوی فوق‌العاده رستوران هستند. بر روی تراس زیبای رستوران نشسته و از غذاهای فوق‌العاده‌ای که فقط می‌توانید در این رستوران چیانگ مای بخورید لذت ببرید.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2988

به "5 تا از بهترین رستوران های فرانسوی چیانگ مای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تا از بهترین رستوران های فرانسوی چیانگ مای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید