ربیعی: امیدواریم کیفیت خوبی برابر ذوب آهن داشته باشیم

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فردا آخرین بازی سال است و امیدوارم کیفیت بهتری داشته باشیم.

ربیعی: امیدواریم کیفیت خوبی برابر ذوب آهن داشته باشیم

به گزارش خبرنگاران از رفسنجان، محمد ربیعی در نشست خبری قبل از بازی مقابل ذوب آهن ضمن تبریک میلاد حضرت ولیعصر (عج) و عید نوروز گفت: با تیم خوب ذوب آهن که سه هفته اخیر سه برد متوالی داشته و شرایط خوبی دارد بازی داریم. این تیم توانسته به هارمونی خوبی برسد و به خاطر اصالت و کادر فنی خوبی که دارد برای من قابل احترام است. خودمان را برای بازی مقابل ذوب مهیا نموده ایم. آخرین بازی سال است و امیدواریم که کیفیت بهتری داشته باشیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد مصدومان و محرومان احتمالی تیمش گفت: فراز امامعلی و یونس اکبرپور را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

ربیعی گفت: خدا را شکر دیروز توانستیم در زمین شماره دو رفسنجان تمرین کنیم و خیلی علاقه مند بودم که بازی در آنجا انجام گردد اما اطراف استادیوم هنوز آماده برگزاری بازی نیست. چمن هم آماده نشده و فکر می کنم برای بازی بعدی زمین مهیا گردد. دوست داشتم بازی در رفسنجان برگزار گردد.

ربیعی با تشکر از مدیران ارشد شرکت مس و سعدمحمدی مطرح نمود: امیدوارم این نگاه برای باشگاه مس رفسنجان که الان در لیگ برتر حضور دارد ادامه دار باشد و روزی شاهد حضور تیمی از شرکت مس رفسنجان در بالاترین سطح فوتبالی باشیم.

وی در انتها گفت: برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق و سعادت را در آخرین روزهای قرن را دارم. امیدوارم همواره پر از شادی و امید باشند و سلامتی را برای آنها خواهان هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5740

به "ربیعی: امیدواریم کیفیت خوبی برابر ذوب آهن داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: امیدواریم کیفیت خوبی برابر ذوب آهن داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید