برگزاری بزرگترین مسابقات جام رمضان در مشهد

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد از برگزاری بزرگترین جام رمضان مشهد با مشارکت حداکثری مردم حاشیه شهر اطلاع داد.

برگزاری بزرگترین مسابقات جام رمضان در مشهد

سیدحسین غیاثی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: برای نخستین بار بزرگترین جام رمضان مشهد را با رشته های فوتسال، فوتبال پایه، والیبال، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، بوچیا، بسکتبال بانوان، والیبال بانوان و فوتسال بانوان برگزار خواهیم کرد. بعلاوه مسابقات جام رمضان گل کوچک در تمام پارک های منطقه ها سطح شهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسابقات رشته فوتسال در هشت سالن حاشیه شهر مشهد برگزار خواهد شد. تقریبا برای اولین بار است که در ایران هشت سالن شهرداری در مسابقات فوتسال جام رمضان درگیر می گردد. از هر سالن چهار تیم صعود می نمایند و 32 تیم پایانی در یکی از سالن های شهرداری به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد گفت: هدف ما این است که در عید فطر فینال تمام رشته های ورزشی را برگزار کنیم تا بتوانیم جشنی درخور ورزشکاران مشهدی به پا کنیم. از آنجا که برای نخستین بار است جام رمضان مشهد را با این تعداد رشته برگزار می کنیم، امیدوارم بتوانیم شور و نشاط را به جوانان این شهر بازگردانیم.

غیاثی در مورد اقدامات معاونت تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد در 6 ماه دوم سال 1400 توضیح داد: برای اولین بار جشنواره فوتبال پایه حاشیه شهر را با حضور سه آموزشگاه حرفه ای آندرانیک تیموریان، حسین بادامکی و خداداد عزیزی و سه تیم سپاه امام رضا(ع)، تیم آستان قدس رضوی و تیم حاشیه شهر مشهد برگزار کردیم.

وی ادامه داد: بعلاوه مسابقات فوتسال پیشکسوتان را پس از چهار سال وقفه، در 2 رده سنی 43 تا 48 سال و بالای 50 سال با حضور 26 تیم برگزار کردیم. والیبال پیشکسوتان نیز پس از وقفه ای چهار ساله مجددا شروع و برای نخستین بار مسابقات والیبال پایه حاشیه شهر میان متولیدن 85 به بالا برگزار گردید. امیدوارم بتوانیم در سال نو از این نوع مسابقات در تمام رشته ها و در بخش آقایان و بانوان در حاشیه شهر مشهد برگزار کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت شهرداری مشهد توضیح داد: قطعا در این راستا نگاه ویژه ای به منطقه ها کم برخوردار شهرداری خواهیم داشت. در این راستا در هشت منطقه مشهد کمپ هایی ایجاد خواهد شد که البته در حال حاضر یکی از کمپ ها در محله نوده به بهره برداری رسیده است. در این کمپ ها در رشته های فوتبال، فوتسال و کشتی استعدادیابی می گردد.

غیاثی تاکید نمود: استعدادیابی کار شهرداری مشهد نیست اما این نهاد زیرساخت آن را مهیا نموده و سپس بازیکنان و استعدادها را به هیات های ورزشی مربوطه واگذار می نماید. تکلیف شهرداری مشهد ورزش حرفه ای و تیم داری نیست اما در رشته های پایه مستعدین را ساماندهی خواهیم کرد تا هیات های ورزشی به یاری شهرداری مشهد بتوانند آن ها را پرورش داده تا در چهار سال آینده در رده های ملی بازیکن مشهدی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4917

به "برگزاری بزرگترین مسابقات جام رمضان در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بزرگترین مسابقات جام رمضان در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید