سال فوتسالی سختی پیش رو داریم ، کاهش پرونده های انضباطی

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، آرش جابری شامگاه آدینه در جمع خبرنگاران در حاشیه جشن قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال گفت: قهرمانی تیم گیتی پسند را به جامعه فوتسال کشور و مردم خوب اصفهان تبریک می گویم، لیگی که پیش رو داشتیم با توجه به برگزاری جام جهانی وقفه ای چهل روزه در هفته های سوم و چهارم داشتیم.

سال فوتسالی سختی پیش رو داریم ، کاهش پرونده های انضباطی

وی اضافه نمود: جا دارد از کوشش 14 باشگاه که با سازمان لیگ و تیم ملی همکاری کردند، تشکر کنم، یک هفته هم به خاطر شرایط کرونایی که برای باشگاه تیم مس سونگون ایجاد شد لیگ تعطیل شد اما خدا را شکر برنامه لیگ را پیش بردیم و به انتها رساندیم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: سال جاری به لحاظ مسائل انضباطی یازده پرونده انضباطی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و منجر به صدور رأی شد که نسبت به سنوات قبل کاهش چشمگیری داشت، بعلاوه رضایت مندی از بحث داوری از طرف باشگاه ها به عینه مشهود بود که از داوران تشکر می کنم.

وی افزود: مورد دیگر پخش بیشتر مسابقات لیگ برتر فوتسال از شبکه های استانی و شبکه ورزش بود که این مورد را به فال نیک می گیریم، قطعاً کاستی هایی داشتیم که عزیزان در رسانه و کارشناسان مطرح نمایند با جان ودل قبول می کنیم.

جابری در مورد فصل آینده لیگ فوتسال گفت: فصل اتی مسابقات برای ما سخت خواهد بود هم مقدماتی جام ملت ها اسیا، مرحله نهایی جام ملت های اسیا و بعلاوه جام باشگاههای اسیا که در 7 ماه اول 1401 خواهد بود که نیازمند یک هم اندیشی با کادر فنی تیم ملی فوتسال و کمیته فوتسال هستیم که انشالله این هفته این جلسه را برگزار خواهیم کرد و پس از ان برنامه کامل مسابقات 1401-1402 مبنی بر اعلام زمان جابجایی زمان قرعه کشی و آغاز مسابقات را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4937

به "سال فوتسالی سختی پیش رو داریم ، کاهش پرونده های انضباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال فوتسالی سختی پیش رو داریم ، کاهش پرونده های انضباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید