دیزین میزبان نخستین جشنواره زمستانه و بهاره البرز

به گزارش دور زمین، نخستین جشنواره زمستانه و بهاره البرز با همکاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و با مدیریت اجرائی و برنامه ریزی شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی کشور در پیست اسکی دیرین برگزار خواهد شد.

دیزین میزبان نخستین جشنواره زمستانه و بهاره البرز

رئیس ستاد برگزاری جشنواره زمستانه و بهاره البرز گفت: برگزاری جشنواره زمستانه و بهاره در محل پیست دیزین را به عنوان اقدامی مهم جهت شناساندن البرز و کرج به مردم ایران و دنیا خوانده و گفت: برگزاری مسابقات مختلف در مورد ورزشهای زمستانه، ساخت تندیس های برفی، مسابقات اسکی قهرمانی کشور، مسابقات متنوع شهروندی و کشوری با جاذبه های گردشگری در بزرگترین پیست بین المللی خاورمیانه (دیزین)، برگزاری روزهای فرهنگی شهرستانهای استان البرز، از برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره است که از تاریخ 23 بهمن ماه سالجاری لغایت 7 اسفند ماه با همکاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و با مدیریت اجرائی و برنامه ریزی شرکت توسعه ایرانگردی و دنیاگردی کشور اجرا خواهد شد.

ایرانی، درباره اهداف برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره زمستانه و بهاره دیزین، با شعار گردشگری، هنر، ورزش و عزم ملی برگزار می گردد.

وی همچنین، به نمایش گذاشتن آئین میزبانی و میهمان نوازی استان البرز در زمینه های گردشگری، مالی، اجتماعی، آداب و رسوم و احیای سنت های اصیل اسلامی را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد.

منبع: کوله پشتی
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3148

به "دیزین میزبان نخستین جشنواره زمستانه و بهاره البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزین میزبان نخستین جشنواره زمستانه و بهاره البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید