ملاقات 36 نماینده مجلس با وزیر کشور و آنالیز مسائل استانی

به گزارش دور زمین، 36 نماینده مجلس شورای اسلامی از استان های مختلف با وزیر کشور ملاقات و درباره مسایل و مسائل حوزه های انتخابیه گفت وگو کردند.

ملاقات 36 نماینده مجلس با وزیر کشور و آنالیز مسائل استانی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، 36 نماینده مجلس شورای اسلامی از استان های مختلف با احمد وحیدی وزیر کشور ملاقات و درباره مسایل و مسائل حوزه های انتخابیه گفت وگو کردند.

در این ملاقاتها که در دفتر وزیر برگزار و از ساعت 18 تا 23.30 به طول انجامید، موضوعاتی همانند تقسیمات کشوری، مسایل اجتماعی، عمرانی و مساعدت برای توانمندسازی بعضی شهرداری ها مطرح شد.

سید غنی نظری نماینده اردبیل هم با 9 شهردار درباره مهم ترین مسائل و مسایل حوزه انتخابیه خود با وحیدی به گفت و گو نشست.

بعلاوه مجمع نمایندگان استان مازندران در نشستی دو ساعته با وزیر کشور نقطه نظرات خود را درباره مسایل و مسائل این استان مطرح کردند.

وزیر کشور در شش ماهه گذشته با 200 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ملاقات داشته که بعضی از این ملاقاتها در کمیسیون های مجلس و بیشتر آن در دفتر وزیر کشور صورت گرفته است.

تعامل قوه مجریه با قوه مقننه برای حل مسائل مردم، در بالاترین سطح واقع شده است و وزیر کشور همیشه بر ارتباط و تعامل با نمایندگان مجلس تاکید می نماید که برگزاری نشست های متعدد با مجامع نمایندگان استان ها موید این رویکرد وزیر کشور در دولت سیزدهم است.

تاکید بر همدلی میان نمایندگان و مسئولان استانی، شناسایی دقیق مسائل مردم، بهبود شرایط معیشتی مردم، رونق مالی و کاهش راستا اداری برای اشتغال زایی، دیگر نکات مطرح شده در این ملاقاتها بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4991

به "ملاقات 36 نماینده مجلس با وزیر کشور و آنالیز مسائل استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات 36 نماینده مجلس با وزیر کشور و آنالیز مسائل استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید