دولت اندونزی به خروج امدادگران خارجی از این کشور دستور داد

به گزارش دور زمین، دولت اندونزی از امدادگران خارجی که پس از وقوع زلزله و سونامی برای یاری به این کشور آمده اند، درخواست کرد این کشور را ترک نمایند.

دولت اندونزی به خروج امدادگران خارجی از این کشور دستور داد

به گزارش خبرنگاران، پس از وقوع زمین لرزه و سونامی که بیش از یک هفته قبل در جزیره سولاوسی رخ داد، امدادگران خارجی برای یاری به حادثه دیدگان به این کشور اعزام شدند.

آمارهای رسمی از تلفات این حادثه حاکی از آن است که 1944 تن کشته شده و حدود 5000 نفر ناپدید هستند و احتمال مرگ آنان وجود دارد.

مرکز مدیریت بحران اندونزی مقرراتی را برای سازمان های مردم نهاد بین المللی وضع نموده که در آن آمده است: سازمان های مردم نهاد بین المللی که نیروهای امدادی خود را به این کشور اعزام نموده اند به سرعت نیروهای خود را خارج نمایند.

این اطلاعیه نگرانی هایی را به دنبال داشته چرا که ممکن است کوشش های این سازمان ها در امدادرسانی متوقف گردد و شماری از سازمان های امداد و نجات خارجی، این اقدام را در شرایطی که امدادگران داخلی احتیاج به نیروی تازه نفس دارند، بسیار عجیب توصیف کردند.

به گزارش روزنامه گاردین، این درحالیست که مقامات اندونزی به دلیل کندی در انجام عملیات امدادرسانی و انتقال تجهیزات سنگین به منطقه زلزله زده پالو مورد انتقاد قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1015

به "دولت اندونزی به خروج امدادگران خارجی از این کشور دستور داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت اندونزی به خروج امدادگران خارجی از این کشور دستور داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید