هشت دلیل ویژه برای رفتن به تور چین

به گزارش دور زمین، چین آن قدر بزرگ و عظیم است که دیدن، گشتن و تجربه تمام جاذبه‌های این کشور تقریبا غیر ممکن است. حتی اگر در چین زندگی کنید، این کار برایتان سخت خواهد بود. جاذبه‌های طبیعی، گنجینه‌های باستانی و قدیمی و متروپلیس‌هایی که انگار از آینده به زمان حال منتقل شده‌اند، فرصت‌های ماجراجویی در چین را بی‌نهایت می‌کنند. 8 موردی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، تنها گوشه‌ای از جاذبه‌های خاص و منحصر به فرد چین هستند. گفتن این جمله که چین را حداقل باید یک بار در عمرتان ببینید، حق مطلب را ادا نمی‌کند: باید چند بار زندگی کنید تا چین را ببینید.

هشت دلیل ویژه برای رفتن به تور چین

تجربه بزرگترین فستیوال یخ و برف دنیا در تور چین

بزرگترین فستیوال یخ و برف روی زمین از سال 1963 و هر سال در هاربین چین برگزار می‌شود. این شهر در شمال شرقی چین قرار داشته و زمستان‌های بسیاری سردی دارد. در زمان فستیوال مجسمه‌ها و سازه‌های یخی در تمام شهر دیده می‌شوند؛ البته بیشتر آنها در Sun Island و Harbin Ice & Snow World به نمایش گذاشته می‌شوند. سازه‌های یخی بر اساس موضوعات مختلف چیده می‌شوند: برای مثال برخی شبیه کارهای هنری کلاسیک چینی هستند و برخی دیگر از افسانه‌ها و ساختمان‌های معروف اروپا الگو می‌گیرند.

چرا در تور چین به هاربین برویم؟

در هاربین یک سرسره بزرگ یخی وجود دارد که در واقع برای یک کار ساخته شده است: سرسره بازی. وقتی در تور چین به هاربین می‌روید، می‌توانید در تعداد زیادی از اقامتگاه‌های اطراف شهر اسکی کرده و از امکانات تفریحی آنها استفاده کنید.

بازدید از ساحل سرخ در تور چین 

نوعی چمن سرخ با نام Sueda منظره‌ای فرازمینی و حیرت‌آور در این منطقه از چین به وجود آورده است. هر پاییز این منطقه محافظت شده 26 کیلومتری به رنگ سرخ در می‌آید. ساحل سرخ (Red Beach) در ساحل رودخانه Liao و در شهر Panjin قرار گرفته است. این گیاه خاص در طول سال رشد می‌کند و در سپتامبر این رنگ سرخ مسحورکننده را به خود می‌گیرد. در طول تابستان رنگ این گیاه سبز است.

چرا در تور چین به ساحل سرخ برویم؟

گردشگران می‌توانند از ساحل سرخ و از روی پل‌هایی که اختصاصا برای توریست‌های تور چین ساخته شده‌اند، از مناظر لذت ببرند. شما می‌توانید از پکن یا تیانجین اتوبوس سوار شده و به این شهر بیایید. تجربه دیدن مناظر خارق‌العاده این منطقه از چین چیزی است که در زندگی کم نصیبتان می‌شود.

دیدن رنگ‌های شگفت‌انگیز تپه‌های Danxia در تور چین

Danxia Landform حقیقتا یکی از جاذبه‌های طبیعی روی زمین است. این منطقه در جنوب چین قرار دارد. این تپه‌های رنگارنگ و شگفت‌انگیز همچنین تعداد زیادی غار کم عمق را در زیر سطح خود جای داده‌اند. بازدید از این غارها برای طرفداران غارشناسی یک فرصت استثنائی خواهد بود. تپه‌های Danxia در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده‌اند. توریست‌های تور چین معمولا به شهر کوچک Zhangye می‌روند؛ رسیدن به این منطقه اعجاب‌انگیز از آنجا بسیار راحت است.

 چرا در تور چین به دیدن Danxia Landform برویم؟

جاده‌های جدید، مسیرهای پیاده‌روی و پیاده‌راه‌های چوبی در این منطقه ساخته شده‌اند تا توریست‌های تور چین را مشتاق دیدن این مکان کنند. این امکانات همچنین تجربه کوهنوردی و پیاده‌روی در این منطقه را راحت و دلپذیر کرده است. در کنار طبیعت خارق‌العاده، معبدهای باستانی که در اطراف منطقه قرار گرفته‌اند، سفر شما به این نقطه از چین را فراموش‌نشدنی می‌کنند.

سواری کروز در رودخانه لی در تور چین

سفر در طول رودخانه لی با کشتی‌های کروز یکی از محبوب‌ترین تجربه‌ها برای گردشگران تور چین است. این سفر حقیقتا مهیج و البته شاعرانه است. بخش 83 کیلومتری بین گویلین و یانگشو به خاطر مناظر زیبایش مشهور است؛ بهترین راه دیدن این مناظر نفسگیر، سفر در طول رودخانه با کشتی است. تور کشتی کروز در مسیر رودخانه، محبوب‌ترین جاذبه منطقه Guangxi چین بوده و در میان برترین جاذبه‌های چین قرار دارد.

چرا در تور چین به رودخانه لی برویم؟

راهنماهای تور کشتی کروز، بخش‌های مختلف مسیر را به شما معرفی می‌کنند؛ هر بخش داستان جذاب خود را دارد. در طول این تور شما همچنین از بازارها، فروشگاه‌ها و شهرهای قدیمی قرار گرفته در مسیر دیدن می‌کنید.

دیدن شالیزارهای پلکانی خیره‌کننده در تور چین

شهرستان Yuanyang که در امتداد رودخانه سرخ قرار گرفته به خاطر شالیزارهای پلکانی فوق‌العاده زیبایش شهرتی جهانی دارد. این منطقه از چین در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. صنعت توریسم باعث به وجود آمدن تغییرات در این منطقه نشده و این مکان اصالت خود را حفظ کرده است. این شالیزارها در حدود 1000 سال پیش در کوهستان‌هایی با ارتفاع 1800 متر بالاتر از سطح دریا، توسط مردم Hani ساخته شده‌اند.

چرا در تور چین به شالیزارهای پلکانی برویم؟

با این که این منطقه از چین دورافتاده است و جاده‌هایی که شما را به این منطقه می‌رسانند کیفیت خوبی ندارند، با این حال تجربه منحصر به فردی برایتان خواهد بود. در کنار شالیزارهای زیبا، آشنایی با سبک زندگی و فرهنگ اقلیت‌های چین، یکی دیگر از جنبه‌های دیده نشده چین را به شما نشان می‌دهند.

کوهنوردی در کوهستان تیانمن در تور چین

کوهستان دروازه بهشت در ژانگجیاجی چین، منظره‌های فوق‌العاده زیبایی را برای گردشگران تور چین آماده کرده است. البته برای رسیدن به بالای کوه باید از 999 پله بالا بروید. نگران نباشید، تله کابین نیز وجود دارد؛ بلندترین تله کابین دنیا شما را به ارتفاع 12789 متری سطح زمین می‌رساند. راه رفتن بر روی پیاده‌راه شیشه‌ای Walk of Faith را فراموش نکنید.

چرا در تور چین به کوهستان تیانمن برویم؟

پارک ملی کوهستان تیانمن، جاذبه‌های فراوانی دارد. علاوه بر تعداد زیادی مسیر کوهنوردی و پیاده‌روی، تجربه سواری بر طولانی‌ترین تله کابین دنیا، تجربه‌ای منحصر به فرد در تور چین برای شما خواهد بود.

قایق سواری در شهر باستانی ققنوس در تور چین

شهر Fenghuang در استان هونان چین قرار گرفته است. این منطقه برای طبیعت باشکوهش و کوهستان تیانمن مشهور است. شهر Fenghuang تاریخ و فرهنگی غنی دارد: از زبان و لباس‌های خاص اقلیت ساکن در آن گرفته تا هنر و معماری خاص و منحصر به فرد منطقه. ساختمان‌های ساخته شده به سبک سازه‌های سلسله‌های Ming و Qing توسط یونسکو محافظت می‌شوند.

چرا در تور چین به Fenghuang برویم؟

Fenghuang به یک دلیل موجه بیشتر اوقات به عنوان زیباترین شهر چین شناخته می‌شود: طبیعت خارق‌العاده محیط، ترکیب شده با ساختمان‌های تاریخی فوق‌العاده زیبا. این منطقه بین گردشگران تور چین بسیار محبوب است.

رفتن به منطقه رمانتیک Huanglong در تور چین

این منطقه خوش‌منظره در زبان چینی به معنی اژدهای زرد است. Huanglong در رشته کوه‌های Minshan قرار گرفته و در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. در کنار تعداد زیادی جاذبه طبیعی متنوع، استخرهای رنگارنگ پلکانی، خوش‌منظره‌ترین و شناخته‌شده‌ترین نقطه این کوهستان هستند. در این منطقه حفاظت شده همچنین چندین معبد و مجسمه بودا نیز قرار داده شده است.

چرا در تور چین به Huanglong برویم؟

در کنار جنگل‌ها، آبشارها، چشمه‌های آب گرم و کوهستان‌ها، Huanglong محل زندگی پاندای غول‌پیکر چین و میمون طلایی دماغ سر بالای سیچوان است.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3696

به "هشت دلیل ویژه برای رفتن به تور چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت دلیل ویژه برای رفتن به تور چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید