9 دلیل برای رفتن به تور تایلند

به گزارش دور زمین، آیا برای گذراندن تعطیلات امسال خود به تور تایلند فکر کرده‌اید؟ اگر جوابتان نه است باید کمی تجدید نظر کنید. تایلند مقصدی شگفت‌انگیز برای تعطیلات است. برای دیدن تمام جاذبه‌های این کشور شاید به چندین هفته یا حتی یک ماه زمان نیاز داشته باشید، اما نگران نباشید در یک زمان کوتاه نیز می‌توانید از دیدنی‌های تایلند لذت ببرید. در ادامه 9 دلیل برای قرار دادن تایلند در گزینه‌های سفرتان را با شما در میان می‌گذاریم.

9 دلیل برای رفتن به تور تایلند

تور تایلند ارزان و مقرون به صرفه است

در تایلند صدها هتل و مهمانخانه وجود دارد که می‌توانید با شبی کمتر از 20 دلار در آن‌ها اقامت کنید. غذای تایلندی نیز ارزان است. فروشندگان غذاهای خیابانی، خوراکی‌های بسیار خوشمزه‌ای را با قیمت کمتر از 1 دلار برای یک وعده ارائه می‌کنند. دوست دارید ریخت و پاش کنید؟ این وقتی است که تایلند روی دیگرش را به شما نشان می‌دهد. این کشور هتل‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی لوکس و اعجاب‌انگیزی دارد، آن هم با قیمت‌هایی که در کمتر جایی در دنیا نصیبتان می‌شود.

در تایلند همیشه آفتاب هست

چه دسامبر به تور تایلند بروید چه می، می‌توانید انتظار هوای گرم و روزهای صاف و آفتابی را در بیشتر اوقات داشته باشید. تایلند نیز فصل دارد، اما با چیزی که ما به عنوان فصل می‌شناسیم کمی تفاوت دارد. فصل‌ها در تایلند این تقسیم‌بندی را دارند: خنک، گرم و بارانی.

سواحل تایلند

تایلند برخی از بهترین سواحل دنیا را در اختیار دارد. در سواحل این کشور آب گرم و شفاف است، مناظر خیره‌کننده‌اند و در زمان شنا، غواصی سطحی یا غواصی با تجهیزات می‌توانید از دیدن آبزیان شگفت‌انگیز این بخش از دنیا لذت ببرید. با داشتن همه نوع ساحل، از ساحل‌های آرام و خلوت گرفته تا سواحلی که تا خود صبح جایی برای جشن و شادی هستند؛ هر کسی با هر نوع سیلقه‌ای، از سفرش به تایلند راضی خواهد بود.

غذاهای تایلندی

افراد کمی وجود دارند که در مورد خوشمزه بودن غذاهای تایلندی تردید داشته باشند. اگر تنها در کشورهای دیگر با این غذا آشنایی پیدا کرده‌اید در تایلند حسابی غافلگیر خواهید شد. در تایلند غذا بهتر است، تنوع بیشتری دارد و فوق‌العاده ارزان است. هر جایی به راحتی می‌توانید غذاهای معروف این کشور مانند pad thai و خورش کاری را پیدا کنید. در همین حال گستره متنوعی از سالادها، نودل‌ها و تنقلات را پیش رو دارید. در تور تایلند می‌توانید خوشمزه‌ترین مرغ سوخاری دنیا را مزه کنید.

خرید در تایلند

اگر به بازارهای محلی، چانه زدن و یا وسایل باحال و خاص علاقه دارید، خرید در تایلند تجربه‌ای فوق‌العاده دلپذیر و خوشایند برایتان خواهد بود. در بازارهای بزرگ شهرها می‌توانید همه چیز از کفش گرفته تا صنایع دستی را پیدا کنید. مال‌های بانکوک برخی از شیک‌ترین و جذاب‌ترین مجتمع‌های خرید در دنیا هستند.

راحتی سفر در تایلند

به خاطر وجود خطوط هوایی محلی و مقرون به صرفه مانند Nok Air، ایر آسیا و بانکوک ایرویز، در تایلند جابه‌جایی بین شهرها ارزان و راحت است. اگر از قبل رزرو انجام دهید و در فصل پرگردشگر هم سفر نکنید، شاید بتوانید یک بلیت رفت و برگشت از بانکوک به پوکت را با قیمت 100 دلار تهیه کنید.

شهرهای شگفت‌انگیز تایلند

هم پایتخت پر جنب و جوش و توسعه یافته تایلند و هم بخش آرام‌تر و دلپذیر شمال این کشور، فرهنگ، تاریخ، معماری، غذاهای عالی و جاذبه‌های بسیاری را به مسافران تور تایلند ارائه می‌دهند.

مردم تایلند

بی دلیل به تایلند سرزمین لبخندها نمی‌گویند. شاید گه‌گاه در مورد حقه‌های مختص توریست‌ها شنیده باشید و هر از گاهی به کسی بر بخورید که نمی‌خندد، اما حقیقت این است که بیشتر مردم این کشور مهمان‌نواز، دوست‌داشتنی و مهربان هستند.

میراث بودایی تایلند

بودایی مذهب غالب این کشور است و در همه چیز از معماری گرفته تا نحوه مراودات مردم با همدیگر، تاثیرگذار بوده است. تمام شهرهای بزرگ این کشور معبدهای بودایی با معماری نفسگیر و تماشایی دارند. معبدهای چیانگ مای و بانکوک در میان آن‌ها جلوه‌ای خاص دارند.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3703

به "9 دلیل برای رفتن به تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 دلیل برای رفتن به تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید