دلایل سفر به قطر

به گزارش دور زمین، ممکن است قطر به علت شرایط آب و هوایی بسیار گرم در تابستان، در فهرست کشورهایی که می خواهید به آن ها سفر کنید نباشد. اما قطر کشوری است که با داشتن قوانین آسان برای گرفتن ویزا از آمدن جهانگرد ها به این کشور استقبال می نماید تا آن ها بتوانند از غذاهای خوشمزه محلی و بین المللی و معماری شگفت انگیز در این کشور لذت ببرند. امروز با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا به آنالیز دلایل سفر به قطر بپردازیم.بلیط هواپیما را مقرون به صرفه خریداری نمایید.

دلایل سفر به قطر

دلایل سفر به قطر

آب و هوای زمستانی

اگرچه تابستان زمان مناسبی برای سفر به قطر نیست اما ماه های زمستانی زمان کاملا مطلوبی است که از سفر خود از قطر لذت ببرید. با وجود بارندگی که در فصل زمستان فقط 2 تا 3 هفته طول می کشد و دمای هوای بسیار مطلوب، آب و هوای برای سفر، استراحت و بازدید از جاهای تماشای قطر بسیار مطلوب و مناسب است. موزه ملی قطر

یک گشت و گذار سریع

این کشور با داشتن پرواز حدود 6 یا 7 ساعت برای کشورهای جنوب غربی و بعضی از کشورهای غربی، برای سفری کوتاه و دور شدن از کارهای روزمره سفری بسیار آسان است. اپراتورهای تور قطر برترین ها را از هر چیز در این کشور به مسافران ارائه می دهند. قبل از سفر به قطر بهتر است برای رزرو هتل اقدام کنید اما در عین حال می توانید ببینید چه چیز برای برنامه های سفر شما مناسب تر است.

ترکیب فرهنگ

شما به هیچ وجه در دنیا نمی توانید چنین ترکیب بزرگی از فرهنگ های غیر خاورمیانه ای را مشاهده کنید که در آن شرق به معنای واقعی کلمه به غرب می رسد. مردم محلی کمی بیش از 15 درصد از جمعیت قطر را تشکیل می دهند و بقیه هم از منطقه ها مختلف دنیا به این کشور مهاجرت نموده اند. قطر با ترکیب فرهنگ های مختلف، تنوع، غذا، قومیت و سنت، منزلگاه غذاهای بین المللی و سبک زندگی های گوناگون محسوب می گردد.

سواحل قطر

اگر به قطر سفر می کنید و آفتاب را دوست دارید، از سواحل زکریت، الغاریه، دخان، الوکره، فویرط و مارونا حتما تماشا کنید. به جز همه این ها، بیشتر هتل های 5 ستاره سواحل خصوصی خود را دارند تا مهمانان از آفتاب گرفتن لذت ببرند.

مهمان نوازی

این کشور به مهمان نواز بودن معروفیت دارد و برای آن ها رفاه کسانی که از این کشور بازدید می نمایند بسیار مهم است. به همین علت آن ها پکیج های مجذوب کننده آب گرم را به مهمانان خود ارائه می دهند. برترین هتل های 5 ستاره قطر برترین سرویس را برای استراحت به مهمانان خود ارائه می دهند.

ماجراجویی

برای کسانی که در پی هیجان هستند، این کشور ماجراجویی را به شکل سفرهای بیابانی، گشت و گذار در شهر، سفرهای جاده ای، غواصی، فلای بوردینگ و دیگر ورزش های آبی ارائه می دهد. بعلاوه باید به تماشا چشم انداز افق شهر دوحه و روستای فرهنگی مروارید قطر کاراتا بروید. ویزای کاری قطر

غذاها

قطر به علت داشتن فرهنگ های غذایی مختلف، منزلگاه طعم های بین المللی است. برای خوردن غذاهای خوب، رستوران نوبو را برای خوردن سوشی، رستوران زعفران را برای غذاهای هندی و رستوران ایسان تای را برای خوردن سالاد پاپایا حتما امتحان کنید. رستوران های هیپ از جمله رستوران هایی هستند که در بازدید از قطر حتما باید به آن ها سر بزنید. این رستوران ها شامل چند کافه و رستوران مختلف هستند که هر کدام از آن ها برای غذاهای خاصی معروف هستند. کافه گراند جود که برای منسف (غذای ملی اردن)، رستوران الشامی برای گریل مخلوط آن و همین طور رستوران شکسپیر اند کو برای وعده غذایی برانچ معروف هستند.

هنر

قطر که هر سال همکاری هایی با کشورهای مختلف دارد، چیزهای زیادی برای ارائه به علاقمندان به هنر دارد. نمایشگاه فعلی بانک برای سال فرهنگی قطر آلمان که در ایستگاه آتش نشانی دوحه برگزار می گردد از جمله جاهایی است که علاقمندان به هنر باید از آن بازدید نمایند.بلیط هواپیمای تهران دوحه

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4637

به "دلایل سفر به قطر" امتیاز دهید

1 کاربر به "دلایل سفر به قطر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل سفر به قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید