دریم ورلد بانکوک

به گزارش دور زمین، دریم ورلد (Dream World)، محلی برای به واقعیت پیوستن خیالات کودکان شما در تور تایلند است. تم پارک دریم ورلد یک روز مفرح و سرگرم­‌کننده را برای شما فراهم خواهد کرد.

دریم ورلد بانکوک

ورودی پارک شما را برای تجربه‌­ای فوق‌العاده در تور تایلند آماده می‌­کند. موجودات فضایی سبز رنگ دوستانه زیر دیوارهای قلعه­‌ی قرون وسطایی می‌­خندند. با عقل جور در نمی‌­آید اما کودکان عاشق آن‌ها هستند! اگر شما تا به حال یک تم پارک غربی را مشاهده کنید، ویژگی­‌های مشترک بسیاری را تشخیص خواهید داد: آهنگی شاد در سراسر پارک پخش می‌­شود، مسیرهای چمنی آراسته و تزئین شده، گل­‌ها و دکوراسیون­‌های آبی و نقشه‌­های راهنمای بسیاری که به شما کمک می­‌کنند تا مسیرها را به خوبی پیدا کنید. پارک به چهار بخش تقسیم می­‌شود اما نگران نباشید با قدم زدن در مسیر به همه­‌ی بخش‌­ها می‌توانید بروید.

دریم ورلد پلازا، باغ­ رویایی و سرزمین خیالی از بهترین بخش‌های این پارک در تور تایلند هستند. دریم ورلد پلازا ناحیه‌­ای است که ورودی پارک را در بر می‌­گیرد و شبیه خیابان اصلی دیزنی‌­لند ساخته شده است.فروشگاه‌­ها و ساختمان­‌های آن نیز شکلی فانتزی دارند. باغ رویایی منظره‌ی دلپذیری دارد و از زیبایی­‌های طبیعت الهام گرفته است. این ناحیه دریاچه‌ی زیبایی را در کنار دریم ورلد پلازا در بر می­‌گیرد و صحنه‌ی فوق‌­العاده‌­ای را مجسم می­‌کند. آخر هفته‌­ها، نمایش پرطرفداری به نام «رنگ دنیا» در این قسمت شما را سرگرم خواهد کرد.

نمایش­‌های متعددی در طول روز اجرا می­‌شوند، مانند نمایش حیوانات و نمایش شیرین­‌کاری که سرگرم­‌کننده هستند و در بعد از ظهر یک رژه در مسیرهای پارک خواهد بود. این رژه یکی از برجسته­‌ترین قسمت­‌های یک روز در دریم ورلد است که نباید از دستش بدهید.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4034

به "دریم ورلد بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریم ورلد بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید