داور باید چند پنالتی برای پرسپولیس مقابل گوا می گرفت؟

به گزارش دور زمین، طبق نظر کارشناس داوری فوتبال کشورمان یکی از پنالتی های پرسپولیس مقابل گوای هند از دید داور پنهان مانده است.

داور باید چند پنالتی برای پرسپولیس مقابل گوا می گرفت؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید.

ابراهیم میرزابیگی درباره قضاوت هنا هتاب سوریه ای در ملاقات پرسپولیس مقابل گوای هند در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: قضاوت این داور در نیمه اول اصلاً مسئله ای نداشت و همه تصمیمات وی به درستی اعلام شد. تشخیص داور در خطا ها و اخطار های این نیمه صحیح بود.

وی درباره دو پنالتی که داور برای پرسپولیس در نیمه اول گرفت، خاطر نشان کرد: پنالتی اول پرسپولیس در دقیقه 17 به درستی اعلام شد و گل این تیم که توسط سیدجلال حسینی در جریان بازی به ثمر رسید نیز مسئله ای از لحاظ داوری نداشت. پنالتی دیگر این تیم هم در 41 به درستی از سوی داور اعلام شد.

این کارشناس داوری درباره عملکرد داوری در نیمه دوم، توضیح داد: در دقیقه 48 گل آل کثیر به درستی از سوی یاری داور آفساید اعلام شد. در دقیقه 59 نیز توپی در محوطه جریمه گوا به دست مدافع تیم هندی برخورد کرد که این صحنه هَند نبود و داور به درستی ادامه بازی داد.

میرزابیگی اشاره نمود: تنها اشتباه داور در دقیقه 78 رقم خورد، جایی که باید روی مهدی عبدی در دقیقه 79 خطای پنالتی گرفته می شد، ولی داور به اشتباه خطا اعلام نکرد. به غیر از این صحنه، تیم داوری بازی پرسپولیس - گوا در تصمیماتش عملکرد خوبی داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4224

به "داور باید چند پنالتی برای پرسپولیس مقابل گوا می گرفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور باید چند پنالتی برای پرسپولیس مقابل گوا می گرفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید