ایراندوست: از رایزنی با 14 کشور برای بازی تدارکاتی نتیجه نگرفتیم

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، مریم ایراندوست در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه شرایط تیم عالی است، گفت: اگر بخواهیم منطقی به موضوع نگاه کنیم قاعدتا برای قهرمانی راهی مسابقات جام ملتهای آسیا نمی شویم اما می رویم که بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

ایراندوست: از رایزنی با 14 کشور برای بازی تدارکاتی نتیجه نگرفتیم

وی با تاکید بر اینکه در این دوره برترین حمایت از تیم ملی فوتبال بانوان شده است، اظهار داشت: 22 سال است در بسکتبال، فوتبال و دوومیدانی ورزش حرفه ای انجام می ده.، از اردیبهشت 1400 واقعا چیزی که دیدم، برابری فوتبال بانوان و آقایان بود. تجهیزات یکسان بود و حتی پاداشی که در نظر گرفته شده، یک وعده نبود و به طور کامل پرداخت شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: تنها دغدغه ما ملاقات تدارکاتی بود، البته فدراسیون یک کمپ اروپایی در نظر گرفته بود که لغو شد.

چرا کشورهای دیگر پیشنهاد ایران را برای ملاقات تدارکاتی نپذیرفتند؟ ایراندوست در پاسخ به این پرسش گفت: به 14 کشور ایمیل زدیم اما متاسفانه 80 - 70 درصد اعلام کردند که ایران را تیم قوی نمی بینند به علت اینکه از رنکینگ خارج شده بود و رقیب قدرتمندتری می خواستند. البته یکی، دو کشور دلایل دیگری داشتند اما در هر صورت نشد. در هر صورت جام ملت ها شرکت می کنیم تا نشان دهیم واقعا چه رقیبی هستیم.

وی تاکید نمود: به نظرم این کشورها یک رقیب برای بازی محبت آمیز خوب را از دست دادند. به هر حال اینها اتفاقاتی است که در گذشته افتاده است و ما تبعاتش را در این مرحله دیدیم.

تاکیداتی که در رابطه با تیم ملی فوتبال بانوان و عملکرد خوب این تیم در جام ملت ها می گردد باعث بار روانی تیم نمی گردد؟ به خصوص که هند به عنوان رقیب ایران ملاقاتهای زیادی را برگزار نموده است. ایراندوست در واکنش به این موضوع گفت: خانم درودیان به عنوان روانشناس تیم در هر اردو سه، چهار جلسه کنار بازیکنان است و فکر و روان آنها را آماده می نماید. به نظرم این انتظار به بازیکنان روحیه و انگیزه می هد. تا حالا اینقدر ندیدم که یک تیم در پی حقانیت خود باشد.

وی مجددا بر این موضوع که تیم ملی فوتبال بانوان برای قهرمانی در جام ملت های آسیا شرکت نمی نماید، تاکید نمود و یادآور شد: در گروه ما هند واقع شده است که میزبان است. این تیم طی یک سال کوشش زیای نموده است، تورنمنت های زیادی داشته است و اخیرا هم در برزیل تمریناتش را پیگیری نموده است. چین هم دیگر هم گروهی ما است که 8 بار قهرمان جام ملت ها شده است. چین تایپه که در این گروه واقع شده است که در رنکینگ از ما بالاتر است. قطعا برای قهرمانی به هند نمی رویم اما می رویم که از گروهمان صعود کنیم و در کل اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

ایراندوست در خصوص زهره کودایی و اینکه حواشی پیرامون تاثیری روی شرایط و عملکردش داشته است، گفت: تیم ملی فوتبال بانوان از ابتدای ورود به ازبکستان با حواشی زیادی روبرو بود. این مسائل ما را اذیت نمی نماید.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بعلاوه گفت که ترکیب 23 نفره تیم سه روز پیش از اعزام به هند معین و اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5066

به "ایراندوست: از رایزنی با 14 کشور برای بازی تدارکاتی نتیجه نگرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایراندوست: از رایزنی با 14 کشور برای بازی تدارکاتی نتیجه نگرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید