نقی زاده: مقابل پدیده بدشانس بودیم، با آلومینیوم قرارداد دارم و می مانم

به گزارش دور زمین، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر مدعی شد که آنها با بدشانسی دو امتیاز ملاقات برابر پدیده مشهد از دست داده اند.

نقی زاده: مقابل پدیده بدشانس بودیم، با آلومینیوم قرارداد دارم و می مانم

علیرضا نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره توقف غیرمنتظره تیمش برابر پدیده و اینکه آیا آنها حریف را دست کم گرفته بودند، گفت: اینطور نبود که حریف را دست کم بگیریم. به هر حال پدیده در این چند هفته بازی های خوبی انجام داده و برابر پرسپولیس هم شکست نخورده بود. در فوتبال نتیجه هیچ وقت قابل پیش بینی نیست و شما دیدید که ما سپاهان را شکست دادیم، ولی برابر پدیده متوقف شدیم. فکر می کنم در این بازی بدشانس بودیم و روی یک غافلگیری در دقیقه 91 گل خوردیم، در غیر اینصورت می توانستیم برنده شویم.

هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر در خصوص شانس تیمش برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ما برای گرفتن سهمیه بسته نشده است، ولی قطعاً کوشش می کنیم تا برترین عملکرد را در انتها فصل داشته باشیم. ما در لیگ برتر و جام حذفی شرایط خوبی داریم و امیدوارم طوری نتیجه بگیریم که طرفداران را خرسند کنیم.

وی راجع به شایعه معاوضه اش با حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس و اینکه چند درصد احتمال جدایی اش از آلومینیوم وجود دارد، اظهار داشت: معمولاً این خبرها در فصل جابجایی وجود دارد، ولی من با آلومینیوم قرارداد دارم و در این تیم می مانم. کار کردن با رسول خطیبی هم لذت بخش است و امیدوارم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5630

به "نقی زاده: مقابل پدیده بدشانس بودیم، با آلومینیوم قرارداد دارم و می مانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: مقابل پدیده بدشانس بودیم، با آلومینیوم قرارداد دارم و می مانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید