دانشگاه فنی و حرفه ای و علوم کاربردی آلمان دوره مشترک آموزشی برگزار می نمایند

به گزارش دور زمین، دانشگاه فنی و حرفه ای با همکاری دانشگاه علوم کاربردی آلمان FHM دوره بین المللی مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای را برگزار می نماید.

دانشگاه فنی و حرفه ای و علوم کاربردی آلمان دوره مشترک آموزشی برگزار می نمایند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در راستای اجرای مفاد یادداشت تفاهم همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه علوم کاربردی آلمان FHM قرارداد برگزاری مشترک دوره مدیریت کسب و کار فنی و حرفه ای Technical and Vocational MBA در دفتر همکاری های علمی و بین المللی امضا شد.

بنابراین گزارش، این دوره 1000 ساعته که برای اولین بار در کشور با تمرکز بر آموزش های فنی و حرفه ای و مهارتی برگزار می گردد شامل 400 ساعت آموزش تئوری و 600 ساعت آموزش عملی و نگارش خاتمه نامه اجرایی است. آموزش های تئوری در چهار ماژول توسط اساتید آلمانی و ایرانی به زبان انگلیسی ارائه و هدایت خاتمه نامه ها به شکل مشترک توسط یک استاد ایرانی و یک استاد آلمانی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، این دوره ویژه دانش آموختگان رشته های فنی و حرفه ای، مهارتی، و مهندسی تدوین شده و در خاتمه دوره گواهینامه معتبر بین المللی ممهور به مهر دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه علوم کاربردی آلمان صادر و به شرکت نمایندگانی که نمره قبولی آزمون های خاتمهی را کسب نمایند اهداء خواهد شد.

در این نشست پیرامون توسعه همکاری های علمی و بین المللی دو جانبه و چند جانبه با دانشگاه علوم کاربردی آلمان بحث و گفتگو شد و دستاورد های اجرایی این مذاکرات از جمله اختصاص فرصت های تحصیلی دوره دکتری و فرصت های مطالعاتی پست دکتری ویژه اعضاء هیئت علمی دانشگاه فنی وحرفه ای و... به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1974

به "دانشگاه فنی و حرفه ای و علوم کاربردی آلمان دوره مشترک آموزشی برگزار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فنی و حرفه ای و علوم کاربردی آلمان دوره مشترک آموزشی برگزار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید