دانشگاه امیرکبیر رتبه نخست کشور را در حوزه مقدار مبلغ قرارداد های صنعتی کسب نموده است

به گزارش دور زمین، براساس اعلام سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) وزارت علوم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه نخست کشور در مورد اندازه مبلغ قرارداد های صنعتی را کسب نموده است.

دانشگاه امیرکبیر رتبه نخست کشور را در حوزه مقدار مبلغ قرارداد های صنعتی کسب نموده است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمد احمدی مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام این خبر گفت: براساس اطلاعات آماری سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) وزارت علوم، دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه نخست کشور در مورد اندازه مبلغ قرارداد های صنعتی را کسب نموده است.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: این دانشگاه در امسال، 401 هزار و 470 میلیون ریال قرارداد صنعتی را به وسیله سامانه ساتع منعقد نموده است؛ در حالی که مبلغ کل قرارداد های دانشگاه صنعتی امیرکبیر بالغ بر هزار میلیارد ریال می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بنا براعلام این سامانه، دانشگاه صنعتی امیرکبیر 741 فراخوان ارتباط با صنعت (ویژه اساتید) و از 157 خاتمه نامه تحصیلات تکمیلی برای پیشبرد قرارداد های صنعتی حمایت نموده است که این موارد در فضای مجازی و وبسایت اعلام شده است.

احمدی در ادامه گفت: در سال 1400 تعداد 15 جلسه با صنایع مختلف به صورت حضوری و مجازی برگزار شده است.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد:براساس آمار های موجود اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال 99 بیش از 150 پروپزال و تا آذرماه سال 1400 بیش از 61 پروپزال برای انجام قرارداد های صنعتی ارسال نموده اند.

وی تاکید نمود: این آمار تنها مربوط به قرارداد ها و فعالیت های ثبت شده در سامانه ساتع است درحالی که براساس آمار کلی اندازه قرداد های صنعتی این دانشگاه چندین برابر آمار ثبت شده در سامانه ساتع است.

احمدی یادآورشد: باتوجه به فعالیت های این دانشگاه در حوزه ارتباط دانشگاه با صنعت در هفته پژوهش دانشگاه صنعتی امیرکبیر در 4 زمینه نسبت قرارداد های درحال اجرا به تعداد اعضای هیات علمی، خاتمه نامه تقاضا محور دوره دکتری و 2 طرح برگزیده صنعتی جایگاه برتر را در کشور کسب کرد.

وی گفت: در سال 99 تعداد 120 قرارداد ارتباط با صنعت داشت که مجموع این قرارداد ها 859 میلیارد تومان بود که براین اساس دانشگاه با فاصله بسیار زیاد نسبت به دانشگاه های دیگر کشور در رتبه نخست قرار گرفته است.

احمدی تاکید نمود: این دانشگاه در زمینه مبلغ جذب قرارداد های ارتباط با صنعت با مبلغ 100 میلیارد در رتبه دوم کشور قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر در زمینه خاتمه نامه های تحصیلات تکمیلی مرتبط با ارتباط و صنعت نیز در رتبه نخست کشور واقع شده است.

مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطر نشان کرد:این دانشگاه در زمینه نسبت مبلغ قرارداد های درحال اجرا ارتباط با جامعه و صنعت به تعداد اعضای هیات علمی نیز رتبه نخست کشوری را برای سال های 99 و 1400 کسب نموده است.

وی در خاتمه تاکید نمود: نسبت مبلغ جذب شده قرارداد های ارتباط جامعه و صنعت به بودجه این دانشگاه نیز با اختلاف بسیار زیادی نسبت به دیگر دانشگاه های کشور در رتبه نخست قراردارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5481

به "دانشگاه امیرکبیر رتبه نخست کشور را در حوزه مقدار مبلغ قرارداد های صنعتی کسب نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه امیرکبیر رتبه نخست کشور را در حوزه مقدار مبلغ قرارداد های صنعتی کسب نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید