خنثی سازی یک حمله تروریستی به دمشق

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از ناکام ماندن حمله تروریستی به دمشق اطلاع داد.

خنثی سازی یک حمله تروریستی به دمشق

این خبرگزاری گزارش داد: در جریان این عملیات، سه تروریست که جلیقه انفجاری به تن نموده بودند کشته و سه نفر دیگر از آنها دستگیر شدند.

این خبرگزاری به نقل از مقامات امنیتی اظهار داشت که با همکاری شهروندان سوری در شهرهای زاکیة و کناکر در حومه دمشق، عملیات تروریستی طرح ریزی شده برای انفجار در دمشق که توسط تروریست ها و جریان های تکفیری برنامه ریزی شده بود، ناکام ماند.

سانا به جزییات بیشتری اشاره نکرد.

از سوی دیگر، یک منبع در وزارت خارجه سوریه در واکنش به بیانیه اتحادیه اروپا درباره سوریه اظهار داشت: اتحادیه اروپا با حمایت از اشکال مختلف تروریسم و در پیش دریافت تروریسم مالی، مسئول ریختن خون سوری ها و اوضاع دردناک معیشتی مردم این کشور است.در چنین شرایطی این اتحادیه اجازه ندارد، خود را نگران مردم سوریه نشان دهد، به همین ترتیب، این اتحادیه شرایط لازم برای ایفای نقش مثبت را ندارد، تا زمانی که همچنان خط مشی را دنبال می نماید که ناکامی و شکست آن به اثبات رسیده است.

این منبع تاکید نمود: اتحادیه اروپا بیانیه ای مملو از استدلال های اشتباه و ادعاهایی مغایر واقعیت درباره سوریه صادر نموده که تأکید می نماید، این اتحادیه همچنان ادامه دهنده سیاست های خصمانه خود در قبال سوریه است.

این منبع اضافه کرد: مشارکت اتحادیه اروپا در تجاوز به سوریه با حمایت از گروه های تروریستی در اشکال مختلف و اعمال تروریسم مالی به وسیله اقدامات تحمیلی یک جانبه و غیرقانونی، این اتحادیه را به مسئول ریختن خون مردم سوریه و به سختی افتادن معیشت آنها تبدیل نموده است، به همین دلیل این اتحادیه اجازه ندارد، خود را به ظاهر نگران مردم سوریه نشان دهد، همچنین این اتحادیه صلاحیت ایفای نقش مثبت را ندارد، تا وقتی همچنان ادامه دهنده رویکردی باشد که عدم موفقیت آن به اثبات رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4197

به "خنثی سازی یک حمله تروریستی به دمشق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خنثی سازی یک حمله تروریستی به دمشق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید