خلاصه بازی نساجی 1 ، 3 پرسپولیس؛ گل های زودهنگام پرسپولیس

به گزارش دور زمین، تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 17:10 امروز (یکشنبه) با 10 دقیقه تأخیر در استادیوم امام رضا (ع) مشهد مقدس به مصاف یکدیگر رفتند ک این مسابقه با پیروزی 3 بر یک شاگردان گل محمدی به سرانجام رسید.

خلاصه بازی نساجی 1 ، 3 پرسپولیس؛ گل های زودهنگام پرسپولیس

کمال کامیابی نیا در دقیقه 2، وحید امیری در دقیقه 7 و حامد پاکدل در دقیقه 1+90 برای پرسپولیس و کریم اسلامی در دقیقه 16 برای نساجی در نیمه اول گلزنی کردند.

تیم پرسپولیس با پیروزی در این مسابقه 38 امتیازی شد و دوباره اختلاف خود با سپاهان را به شش امتیاز افزایش داد. سرخپوشان با این نتیجه هم امتیاز با استقلال و فقط به علت تفاضل گل در رده دوم جدول قرار دارند و باید چشم به ملاقات امروز استقلال مقابل ذوب آهن داشته باشند.

تیم نساجی نیز پس از 9 هفته شکست ناپذیری، در این بازی طعم شکست را چشید و با 21 امتیاز در جایگاه دهم جدول باقی ماند.

نیمه اول

دقیقه 2: پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی به گل رسید. ارسال دقیق وحید امیری در این صحنه و در نقطه کور مدافعان نساجی را کمال کامیا بی نیا با یک ضربه سر خوب به گل اول پرسپولیس تبدیل کرد تا شاگردان گل محمدی از اولین موقعیت خود در این بازی، یک گل بسازند.

دقیقه 7: شروع طوفانی پرسپولیس دومین گل را هم برای این تیم به همراه داشت. در این صحنه پاس در عمق پهلوان به امیری این بازیکن را در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی قرار داد که ضربه دقیق امیری از بین پاهای دروازه بان نساجی گل دوم پرسپولیس را هم وارد دروازه نساجی کرد.

دقیقه 16: نفوذ رضا جعفری از جناح راست پرسپولیس و پاس در عرض این بازیکن را کریم اسلامی به راحتی با یک بغل پا تبدیل به گل اول نساجی کرد تا اختلاف برای شاگردان الهامی به حداقل برسد.

دقیقه 21: ارسال مسعود شجاعی روی تعلل مدافعان پرسپولیس به یک موقعیت خطرناک تبدیل شد که توپ ارسالی از زیر پای کریم اسلامی عبور کرد و این فرصت برای تیم نساجی هدر رفت.

دقیقه 26: شوت از راه دور اکبر صادقی به راحتی در دستان حامد لک آرام گرفت.

دقیقه 28: ایوب کلانتری اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 30: ضربه خطرناک جعفری از داخل محوطه جریمه پس از برخورد به پای علی نعمتی راهی کرنر شد.

دقیقه 32: داور به یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس به علت اعتراض کارت زرد نشان داد.

دقیقه 45: پاس پشت پای امیری و فرار خوب مهدی عبدی پشت مدافعان نساجی این بازیکن را با حقیقی تک به تک کرد، اما شوت محکم این بازیکن به تیر دروازه نساجی برخورد کرد و برگشت داده شد.

نیمه دوم

دقیقه 45: ساکت الهامی پیش از به صدا درآمدن سوت بازی شروع بازی در نیمه دوم از داور کارت زرد گرفت که علت این اتفاق معین نبود.

دقیقه 49: مسعود شجاعی به علت خطای روی بازیکنان پرسپولیس از سیدرضا مهدوی کارت زرد گرفت.

دقیقه 51: احسان پهلوان هم دیگر اخطاری این بازی لقب گرفت.

دقیقه 62: کریم اسلامی باز هم با فرار پشت مدافعان پرسپولیس برای نساجی پیروز به گلزنی شد، اما این گل به وسیله یاری داور مردود و آفساید اعلام شد.

دقیقه 71: ضربه سر مهدی عبدی روی ضربه ایستگاهی صفروف با اختلاف کم از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 73: اشتباه عجیب حامد لک در خروج از دروازه و ناهماهنگی با مدافعان پرسپولیس یک فرصت خطرناک را در اختیار کریم اسلامی قرار داد که ضربه سرکش این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 78: ایوب کلانتری با بی احتیاطی روی پای حامد پاکدل تکل زد و با دریافت کارد زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه 88: وحید امیری نیز به علت اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 90: شوت منظمی از پشت دروازه با اختلاف کم از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 1+90: حامد پاکدل با فرصت طلبی از تعلل حامد شیری و ناهماهنگی او با حقیقی در خط دفاعی نساجی استفاده کرد و با یک توپ ربایی گل سوم پرسپولیس و تیر خلاص به تیم نساجی را وارد دروازه حریف کرد.

دقیقه 7+90: کریم اسلامی هم به علت خطای شدید روی بازیکنان پرسپولیس از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 8+90: وحدت هنانوف دیگر اخطاری این بازی بود.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری (73 - متین کریم زاده)، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی (18 - حسن نجفی)، مسعود شجاعی (73 - علیرضا منظمی) و اکبر صادقی.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا (5+90 - رضا اسدی)، میلاد سرلک (86 - محمد شریفی)، احسان پهلوان (86 - علی شجاعی)، وحید امیری (5+90 - مهدی مهدی خانی) و مهدی عبدی (75 - حامد پاکدل).

داور: سیدرضا مهدوی

منبع: فرارو
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4928

به "خلاصه بازی نساجی 1 ، 3 پرسپولیس؛ گل های زودهنگام پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلاصه بازی نساجی 1 ، 3 پرسپولیس؛ گل های زودهنگام پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید