خسروی وفا: چالش اقتصادی در کمیته پارالمپیک نداشته ایم، اولویت در پارالمپیک توکیو کسب مدال طلا است

به گزارش دور زمین، رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: خوشبختانه چالش اقتصادی نداشتیم و سعی کردیم با مدیریت اعتبارات، این گونه مسائل را حل کنیم و انشاءالله که به چالشی هم نخوریم.

خسروی وفا: چالش اقتصادی در کمیته پارالمپیک نداشته ایم، اولویت در پارالمپیک توکیو کسب مدال طلا است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی ورزش برای صلح و توسعه درباره این مراسم گفت: این برنامه به منظور معرفی ورزش جانبازان و معلولین برگزار شده است ما کوشش داریم تا رشته هایی که معلولیت بالا دارند مثل بوچیا را به جهان بشناسانیم.

وی درباره بودجه کمیته پارالمپیک گفت: ما سعی نموده ایم که بودجه را مدیریت کنیم بحران اقتصادی همواره وجود داشته و حتی سال گذشته در بازی های پاراآسیایی جاکارتا که سوم شدیم با این وضعیت رو به رو بودیم، اما با مدیریت بهتر توانستیم این موضوع را حل کنیم و خوشبختانه مسئله ای در حال حاضر نداریم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد شرایط اعزام ورزشکاران به مسابقات کسب سهمیه و همچنین برنامه ریزی اجرا شده برای پارالمپیک توکیو عنوان نمود: کسب سهمیه صورت می گیرد، اما اولویت در اعزام به پارالمپیک با آنهایی است که مدال طلا می گیرند. در واقع مدال طلا اولویت ما است. البته به مدال های نقره و برنز نیز توجه داریم. همچنین کسانی که سهمیه بگیرند اما سنشان به حضور در پارالمپیک نخورد، برای آنها برای سال های آینده و مسابقات بعدی برنامه ریزی می کنیم.

خسروی وفا در این باره ادامه داد: ما کوشش می کنیم تا تیم های مهم و اصلی را به پارالمپیک اعزام کنیم نه اینکه بخواهیم همه تیم ها را در لیست اعزام قرار بدهیم.

وی در سرانجام گفت: خوشبختانه چالش اقتصادی نداشتیم و سعی کردیم با مدیریت اعتبارات، این گونه مسائل را حل کنیم و انشاءالله که به چالشی هم نخوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1787

به "خسروی وفا: چالش اقتصادی در کمیته پارالمپیک نداشته ایم، اولویت در پارالمپیک توکیو کسب مدال طلا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسروی وفا: چالش اقتصادی در کمیته پارالمپیک نداشته ایم، اولویت در پارالمپیک توکیو کسب مدال طلا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید