خرید کفش با کیفیت و ارزان قیمت در بانکوک

به گزارش دور زمین، اگر شما نیز از علاقه مندان به کفش و خرید آن هستید، تور تایلند و به ویژه تور بانکوک فرصت بسیار خوبی برای خرید خواهد بود. خرید کفش‌های ارزان قیمت در بانکوک خیلی ساده است و فقط کافی است از هتل یا آپارتمان خود خارج شوید زیرا هر جایی می‌توانید کفش خوب و ارزان پیدا کنید. مدل‌ها بی نظیر هستند و اغلب در انواع رنگ‌ها موجود هستند و قیمت‌ها ارزان می‌باشند.

خرید کفش با کیفیت و ارزان قیمت در بانکوک

میانگین قیمت یک جفت کفش در بانکوک 15 بات (معادل 5 دلار) است. بنابراین خرید 100 جفت کفش در تور تایلند هم جای تعجب ندارد. اگر مدتی را در تور بانکوک می‌گذرانید و قصد خرید کفش خوب و ارزان دارید، بهتر است سری به مکان‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شوند بزنید. حتما چیزی که دوست دارید را پیدا خواهید کرد.

دستفروش‌ها و بازارهای خیابانی

اولین جایی که برای خرید یک جفت کفش عالی ارزان در تور بانکوک باید به آن سر بزنید دستفروش‌ها و بازارهای خیابانی است. این دستفروش‌ها تقریبا در تمامی خیابان‌های شهر حضور دارند و لازم نیست جای خاصی بروید. اما اگر به دنبال دستفروش‌هایی هستید که انواع مدل‌ها را داشته باشند باید عصر به جاده سوخومویت بروید.

در این دستفروشی‌ها انواع کفش‌، کفش‌های ابریشمی تایلندی، صندل، کفش بچه‌گانه، کفش زنانه، کفش‌های مردانه و هرچیزی که بخواهید با قیمت کم پیدا می‌شود. البته نکته‌ای که در تور تایلند به آن توجه داشته باشید این است که معمولا قیمت اجناس دستفروشی‌ها و غرفه‌های خیابان سوخومویت بیشتر از دیگر مناطق بانکوک است زیرا این خیابان جزو مناطق توریستی است اما با این حال قیمت کفش به مراتب ارزان‌تر از کشورهای غربی است.

میدان سیام بانکوک (Siam)

میدان سیام درست کنار ایستگاه قطار شهری است و منطقه دانشگاهی بانکوک به حساب می‌آید. به دلیل اینکه، این منطقه، یک منطقه دانشجویی است و دانشجویان معمولا پول زیادی ندارند، منطقه‌ای ارزان قیمت تور تایلند است. در میدان سیام صدها مغازه وجود دارد که اغلب آن‌ها کفش فروشی هستند. علاوه براین گذرگاه‌های سرپوشیده‌ای با مغازه‌های زیاد در این میدان وجود دارد که کفش‌های خیلی عالی و زیبایی با قیمت‌های متنوع دارد. می‌توانید از یکی از مغازه‌ها یک جفت کفش زیبا بخرید و از مغازه بعدی یک دامن و پیراهن ارزان بخرید که با آن ست شود.

MKB (پاساژ Mahboonkrong)

پاساژ Mahboonkrong که با نام MKB در تور تایلند شناخته می‌شود، یکی از ارزانترین مراکز خرید تور بانکوک است و مغازه‌های کفش فروشی زیادی در آن وجود دارد. در طبقه همکف کفش‌های اسپرت و کفش‌های ورزشی، کفش‌های زنانه و مردانه وجود دارند و مغازه‌هایی که همه کفش‌های خود را به قیمت 199 بات عرضه می‌کنند و دارای صدها مدل و رنگ مختلف هستند پیدا می‌شود و در کنار همه این‌ها مغازه‌های فروش صندل‌های ابریشمی و مهره دوزی شده تایلندی با قیمت 199 بات (6.50 دلار) وجود دارند.

در طبقه اول و دوم مرکز خرید MKB چندین مغازه فروش کفش‌های چرمی دست دوز است که قیمت کفش‌های چرمی مردانه و زنانه آن از 10 تا 12 دلار شروع می‌شود. علاوه بر این اگر به کفش‌های ورزشی و اسپرت تقلبی علاقه دارید، در این مرکز خرید کفش‌های ورزشی و اسپرت تقلبی در همه جا به چشم می‌خورد که از کیفیت خوبی هم برخوردارند. در طبقه پنجم تمامی مغازه‌های فروش صنایع دستی تایلندی وجود دارند و در برخی از این مغازه‌ها، صندل‌های بی نهایت زیبای تایلندی به فروش می‌رسد که همگی دست دوز هستند و می‌توانند سوغات بسیار خوبی از تور تایلند باشند.

مرکز خرید Central World، مرکز خرید Amarin و Siam Paragon

در هر سه این مراکز خرید با کلاس تور تایلند می‌توانید بهترین کفش‌های طراحان مشهور را پیدا کنید. برندهایی مثل Jimmy Choo، Naturalizer، Nine West، Gucci، Fendi، Ted Baker، Prada، Christian Dior، همگی در این سه مرکز خرید شعبه دارند. البته قیمت‌های این کفش‌ها مشابه یا کمی گرانتر از قیمت‌های آمریکا و اروپا است و تخفیفی وجود ندارد.

بازار آخر هفته چاتوچاک (Chatuchak)

بازار چاتوچاک بزرگترین بازار فضای باز جنوب شرقی آسیا با بیش از 13000 غرفه است. در بازار چاتوچاک بانکوک، صدها غرفه کفش فروشی وجود دارد که هر نوع و مدل کفشی که بخواهید در آن‌ها پیدا می‌شود. قیمت‌ها از 100 بات شروع شده و برای کفش‌های زیبای چرم اعلای دست دوز تا 1500 بات (حدود 46 دلار) هم می‌رسد.

در تور تایلند و در هنگام خرید از بازار چاتوچاک حتما تا جایی که می‌توانید چانه بزنید. برای مثال می‌توانید با پرداخت کمتر از 8 دلار، یک جفت صندل ابریشمی تایلندی زیبا تزئین شده با گل و زیورآلات، یا یک جفت کفش پارچه‌ای دست دوز مخصوص قبایل تایلندی، یا حتی یک جفت کفش راحتی رنگ شده بخرید.

اجناس چرمی سیام (Siam)

یکی دیگر از مغازه‌های کفش فروشی معروف تور بانکوک "محصولات چرمی سیام" (Siam Leather Goods) است. این مغازه در مجتمع خرید River City قرار دارد و بهترین کفش‌های چرمی را عرضه می‌کند که در صورت تمایل می‌توانید سفارش دهید. قیمت کفش‌ها از جفتی 100 دلار شروع می‌شود و اصلا ارزان نیستند اما به نسبت کیفیتشان واقعا قیمت به صرفه‌ای دارند. وقتی کفش‌های 200 دلاری چرم کروکودیل یا گوساله دست دوز با تزئینات دستی را می‌پوشید، احساس می‌کنید که یک کفش میلیون دلاری به پا کرده‌اید.

در تور بانکوک مغازه‌ها و اماکن زیادی برای خرید کفش وجود دارند و شما با گزینه‌های زیادی روبرو خواهید بود. عباوه بر این برخلاف لباس‌های تایلندی که اغلب به درد مردم کشورهای غربی نمی‌خورند، این کفش‌ها برای همه مناسب هستند. بنابراین دفعه بعدی که تور تایلند را انتخاب می‌کنید، در سفر به بانکوک حتما برای خود یک جفت (یا سه جفت!) کفش بخرید و مطمئن باشید که از این کار اصلا پشیمان نخواهید شد.

انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2714

به "خرید کفش با کیفیت و ارزان قیمت در بانکوک" امتیاز دهید

3 کاربر به "خرید کفش با کیفیت و ارزان قیمت در بانکوک" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "خرید کفش با کیفیت و ارزان قیمت در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید