خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک

به گزارش دور زمین،

در تور بانکوک هر چیزی و هر نوع بازار و مرکز خریدی یافت می‌شود: از مراکز خرید چند طبقه و تالارهای درخشان گرفته تا بازارهای شلوغ خیابانی. تنوع محصولات نیز بسیار گسترده است؛ از کفش‌های گوچی (Gucci) تا کیف‌های جیمی چو (Jimmy Choo)، از اجناس خیلی ارزان قیمت تا کالاهای لوکس و گران قیمت؛ همه و همه در شهر بانکوک پیدا می‌شوند.

خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک

آنچه می‌توان در بانکوک خرید به قدری زیاد است که چندین مقاله می‌تواند درباره آن نوشت؛ بنابراین اگر قصد دارید در تور تایلند شرکت کنید، بهتر است حتما این 10 کالای ارزان قیمت و به صرفه را نیز خریداری کنید.

خرید گل در تور تایلند

تایلند سرزمین گل‌های ارکیده است و این گل‌ها در مناطق مختلف دنیا به قیمت‌های گزافی به فروش می‌رسند اما ارکیده در تایلند به طرز باورنکردنی ارزان است. یک دسته ارکیده در تور تایلند تنها 1 دلار ارزش دارد. این موضوع نه تنها درباره ارکیده، بلکه درباره دیگر گل‌های موجود در بازار گل فروش‌های بانکوک نیز صدق می‌کند. در این بازار انواع رزهای رنگارنگ و زیبا نیز وجود دارد.

  • بهترین محل خرید گل: محله چینی‌ها و بازار گل Pak Khlong

خرید لباس‌های ارزان قیمت در تور تایلند

هیچ چیز بهتر است پوشیدن یک دست کت و شلوار خوش دوخت و کاملا اندازه نیست. مطمئن باشید سفارش یک کت و شلوار زیبا در تور تایلند ارزشش را دارد. چه کسی پوشیدن کپی‌های خوب لباس‌های گوچی، D&G و Jimmy Choo را دوست ندارد؟

خرید ظروف سفالی و سرامیکی در محله چینی‌های بانکوک

اگر به ظروف سرامیکی و سفالی علاقه دارید و می‌خواهید قفسه‌ها و بوفه اتاق نشیمن خود را با این ظروف زیبا تزئین کنید، حتما در تور تایلند خود سری به محله چینی‌های بانکوک بزنید. سفال‌های فیروزه‌ای، سفید، آبی، ظروف سنگی و سنگ‌ها و سرامیک تایلندی؛ همگی در این محل پیدا می‌شوند.

  • آدرس محل خرید: بازار چاتوچاک، Baan Celadon، جزیره Ko Kret و بازار Siamraj

خرید لوازم تزئینی منزل در تور بانکوک

لامپ‌ها و چراغ‌های بسیار زیبا، چراغ‌ها و فانوس‌های کاغذی، گلدان‌، روبالشتی، رومیزی گلدوزی شده، حوله‌های چینی و لامپ‌های کلاسیک و باکلاس؛ تمامی این اقلام را می‌توان فقط با قیمت 5 دلار یا کمتر در تور تایلند خریداری کرد. برای مثال روبالشتی با دست گلدوزی شده یکی از بهترین سوغاتی‌های تور بانکوک است که قیمتی معادل با 5 دلار دارند و یا قیمت گلدان‌های دست ساز کمتر از 5 دلار است.

  • بهترین مکان برای خرید این کالاها در تور بانکوک: بازار چاتوچاک، بازار Suan Lumnight و مرکز خرید MKB

خرید کفش و کیف در تور بانکوک

برای آن دسته از خانم‌هایی که به خرید انواع کیف‌های دستی، کیف دوشی و کیف‌های زنانه علاقه فراوانی دارند، تور بانکوک فرصت بسیار خوبی است زیرا همیشه حراج کیف و کفش در مراکز خرید شهر وجود دارد. در این حراجی‌ها، کیف دستی طراحان بزرگ و برند کمتر از 5 دلار قیمت دارد. علاوه براین، علاقه مندان به خرید کفش هم در تور تایلند ناامید نخواهند شد. انواع کفش‌های پاشنه بلند، لژدار، کفش‌های مجلسی پاشنه باریک و انواع بوت و پوتین در بانکوک یافت می‌شود. طرح‌ها و مدل‌های جدید با قیمتی حدود 150 بات (معادل 5 دلار) موجود هستند. بنابراین اصلا جای تعجبی نیست اگر در تور تایلند 100 جفت کفش با هم خریداری کنید.

  • بهترین مکان برای خرید کیف و کفش: میدان سیام (Siam)، دستفروش‌های خیابانی، مرکز خرید MKB و بازار آخر هفته Chatuchak

خرید ابریشم در تور بانکوک

اگر به دنبال پارچه جدیدی برای دوخت پرده منزل خود هستید و یا اگر به دنبال پارچه ابریشمی جدیدی برای دوخت لباس مناسب، تنوع محصولات و پارچه‌های ابریشمی موجود در تور تایلند شما را شگفت زده خواهد کرد. تنوع محصولات در تایلند بسیار زیاد است: هر چیزی از دامن‌های سنتی سارونگ گرفته تا ابریشم تایلندی. آنچه ابریشم تایلندی را منحصر به فرد می‌کند کاربرد رنگ‌های شاد و زنده، طرح‌های زیبا و کیفیت عالی است. با گشت و گذار در پایتخت کشور تایلند می‌توانید انواع ابریشم را دیده و خریداری کنید.

  • بهترین مکان برای خرید ابریشم در تور بانکوک: سرای ابریشم جیم تامپسون (Jim Thompson)، مرکز خرید MKB، بازار Bon Marche، سرای ابریشم آنیتا (Anita) و مغازه‌های خیاطی

نوشیدنی‌های تهیه شده از قهوه

اگر شما نیز به نوعی معتاد کافئین هستید، شاید در سفر پیدا کردن وقتی مناسب برای درست کردن و نوشیدن چای یا قهوه خیلی دست ندهد. اما در تور بانکوک نیازی نیست از نوشیدن این نوع نوشیدنی‌ها صرف نظر کنید زیرا در تمامی سطح شهر قهوه‌خانه‌های زیادی وجود دارد. از قهوه خانه‌های ژاپنی گرفته تا تایلندی و قیمت آن‌ها تنها 3 دلار است.

  • بهترین مکان برای نوشیدن قهوه: Starbucks، کافه Coffee Bean، کافه Coffee World، کافه‌های Oishi و Chester

میوه‌های تازه

در تور تایلند می‌توانید فقط در یک روز انبوهی ویتامین و مواد معدنی به بدن خود برسانید. سبد میوه مخصوص شامل میوه‌هایی مثل انبه، پاپایا، کیوی، میوه اژدها (پیتایا)، لیچی و نصف آناناس است. می‌توانید هنگام گردش در خیابان‌های شهر و خرید، به خوردن این میوه‌ها مشغول شوید. قیمت این سبد میوه کمتر از 40 سنت است. با خرید این سبد میوه در تور بانکوک هم از خوردن این میوه‌های لذیذ لذت می‌برید و هم آب مورد نیاز بدن را به آن می‌رسانید و به خرید خود می‌رسید.

  • بهترین مکان برای خرید میوه در تور بانکوک: بازار محلی تایلند (Local Thai Market)

خرید رایانه و لوازم جانبی در تور تایلند

اگر شما نیز به وسایل الکترونیکی علاقه زیادی دارید، تور تایلند بهترین موقعیت برای خرید آخرین مدل‌های لپ‌تاپ با یک سیستم اجرایی به روز است که قابلیت اجرای تمامی بازی‌ها را دارد.

  • بهترین مکان برای خرید لوازم الکترونیکی: میدان Panthip Plaza و مرکز خرید Fortune Town

خوردن غذاهای خیابانی در تور تایلند

برای دوستداران غذا و علاقه مندان به غذاهای خیابانی، تور تایلند بهترین موقعیت است زیرا با پرداخت تنها 1 دلار می‌توانید یک وعده غذا بخورید. اگر می‌خواهید از خوردن نودل تایلندی یا مقداری سوشی یا ماهی قزل آلا لذت ببرید، قیمت غذا تنها 7 دلار خواهد شد. و اگر از نظر مالی نیز محدودیتی نداشته باشید، تعداد گزینه‌های غذایی موجود در تور بانکوک به مراتب خیلی بیشتر خواهد شد.

  • بهترین مکان برای تهیه غذاهای خیابانی در تور بانکوک: غذاخوری‌های TOOK Lae Dee و Yum Saap و May Kaidee و آقای ییم (Mr. Yim’s)

خرید انواع سی دی و DVD در تور تایلند

برای دوستداران فیلم و علاقه مندان به بازی‌های کامپیوتری، تور تایلند بهترین مکان برای خرید انواع سی دی‌ها با پرداخت هزینه اندک است. اگر به دنبال آلبوم خواننده پاپ مورد علاقه خود هستید حتما در تور بانکوک سری به مغازه‌های فروش سی دی بزنید. مطمئنا از تنوع مجموعه سی دی‌هایی که با بودجه شما همخوانی دارند، شگفت زده خواهید شد. و شاید خیلی زود توانستید کافه موسیقی خودتان را راه اندازی کنید.

  • بهترین مکان برا خرید cd و dvd: خیابان Khao San و Mae Mai Pleng Thai و بازار چاتوچاک (Chatuchak)
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2015

به "خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک" امتیاز دهید

14 کاربر به "خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک" امتیاز داده اند | 4.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک"

3 دیدگاه

حمید 17 اردیبهشت 1401

سلام .یک نوع برنج خاص تایلندی هست میخاستم ببینم میتونید برامون بیارید؟؟

پاسخ به حمید

علی احمدیان هنرمند 16 فروردین 1400

وقت بخیر - اگه بخواهیم لب تاب بخریم از تایلند - هزینه گمرک باید بدیم؟

پاسخ به علی احمدیان هنرمند

نیما 24 بهمن 1400

قبلا سالیانه 1 لپ تاپ جز کالای مسافری بود و معاف از گمرکی

پاسخ به نیما
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید