خرید و چاپ اتیکت یا تگ آویز لباس و پوشاک

به گزارش دور زمین، تگ آویز لباس در کنار جعبه آماده و ساک دستی آماده پکیجی برای ارسال انواع محصولات است. مهم نیست محصول شما چه باشد، می توانید با موفقیت از تگ و کارت آویز یا چاپ روبان برای ارتباط با مشتریان خود بهره ببرید. آن ها این قدرت را دارند که پیغام بازاریابی شما را به صورت یکپارچه منتقل نمایند. اتیکت آویز آماده معمولاً از فاصله نزدیک مشاهده می شوند، بنابراین می توان آن ها را به عنوان ترکیبی از تگ آویز و کارت ویزیت استفاده کرد.

خرید و چاپ اتیکت یا تگ آویز لباس و پوشاک

اگر می خواهید محصول شما برجسته باشد، تگ های آویز سفارشی، ضروری هستند. تگ های آویز سفارشی خوب طراحی شده می توانند مجذوب کننده و مفید باشند. این تگ ها را می توانید در حداقل تعداد 100 عدد سفارش دهید. چاپ تگ آویز لباس بصورت آماده تک رنگ مشکی و در چاپ اتیکت لباس در تیراژ بالا، چاپ اختصاصی می باشد.

سفارش چاپ اتیکت یا تگ آویز لباس 09125786139

اتیکت یا تگ آویز چیست و چه کاربردی دارد ؟

اتیکت محصولی از جنس پارچه، پلاستیک، کاغذ، چرم و …. است که اطلاعاتی شامل نام تجاری، سایز، قیمت، شرایط شستشو، تاریخ فراوری و انقضاء و …. در آن قید شده است. چاپ و فراوری اتیکت که گاهی به آن مارک هم گفته می گردد برای کسب و کارها مفید و موثر است. اتیکت ها براساس کاربرد و نوع چاپ اطلاعات انواع مختلفی دارند و با کمی دقت در محیط اطرافتان می توان مدل های مختلف آن را در منزل یا محل کارتان مشاهده کنید.

انواع اتیکت

اتیکت ها انواع متفاوتی دارند و براساس احتیاج مشتری می تواند در طرح ها و مدلهای مختلفی فراوری شوند. اولین تفاوت اتیکت ها اطلاعات روی آن است که همین موضوع روی طراحی آن تاثیر مستقیم دارد. به طور مثال شما ممکن است فقط نام تجاری محصول و لوگو را بخواهید ذکر کنید و یا ممکن است بخواهید اطلاعات کامل تری مانند قیمت، نحوه ی شست و شو و …. قید گردد.

اتیکت آویز

جزء به صرفه ترین و مقرون به صرفه ترین اتیکت ها محسوب می شوند و اگر در پی کم کردن هزینه های خود هستید انتخاب این نوع به شما پیشنهاد داده می گردد.

اتیکت لباس

قطعاً داشتن یک اتیکت زیبا با طراحی مناسب می تواند مخاطب بیشتری را جذب کند و اعتبار خاصی به لباس شما می بخشد. کرافت و طلا کوب پرتیراژترین اتیکت های لباس هستند.

اتیکت دایره

یکی از اتیکت های فانتزی اتیکت دایره هست که بسیاری از محصولات می توان آن را نصب کرد. در جنس های سلفون مات و براق، کرافت، لمینت مات و براق، لمینت برجسته طلاکوب، کتان ساده، کتان لمینت، سلفون مخملی ساده و طلاکوب موجود هستند.

اتیکت خاص

همانطور که از اسمش معین هست شما می توانید به دلخواه خودتان و با توجه به نوع کسب و کارتان اتیکت خاصی را برای طراحی سفارش دهید. مثلاً اگر در حرفه ی کیف فعالیت دارید یک اتیکت شبیه کیف طراحی کنید.

مزایای اتیکت

اتیکت می تواند هویت منحصربفرد سازمان شما را معین کند و با طراحی زیبای آن و ماندگاری روی محصول، احساس تعلق، کیفیت محصول و حسن نیت را می توان به مخاطب انتقال داد. توصیه می گردد که به نحوه ی طراحی اتیکت توجه ویژه ایی داشته باشید.

حداقل تعداد سفارش تگ آویز چقدر است؟

حداقل تعداد سفارش تگ آویز چقدر است؟برای چاپ تگ در تعداد پایین، حداقل تعداد سفارش، 50 عدد می باشد. بعلاوه می توانید تگ آویز را در تعداد 100، 200، 500 عدد به بالا نیز سفارش دهید.

تگ آویز در تعداد کم در چه جنس هایی قابل سفارش است؟

تگ آویز در جنس های متنوع مانند ایندربرد، گلاسه، کتان و کرافت قابل سفارش می باشد. گرماژ این تگ ها 300 گرم بوده که تگ گلاسه در گرماژ 250 گرم نیز قابل سفارش می باشد.

تگ آویز در چه سایزهایی قابل سفارش می باشد؟

تگ آویز را می توانید در سایزهای 5*8، 4.5*8.5، 4.5*10، 5*5 سفارش دهید. و یا سایز دلخواه خود را به کارشناس ما اعلام نمایید.

برای چاپ تگ آویز از چه روشی استفاده می گردد؟

برای چاپ تگ آویز از چه روشی استفاده می گردد؟برای چاپ تگ آویز با توجه به تعداد و زمان سفارش از روش های چاپ افست در تیراژ بالا و یا چاپ دیجیتال فوری در تعداد پایین استفاده نمود.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5857

به "خرید و چاپ اتیکت یا تگ آویز لباس و پوشاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و چاپ اتیکت یا تگ آویز لباس و پوشاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید